اخبار فناوری

چگونه گیفت کارت اپل رایگان بگیریم

چگونه گیفت کارت اپل رایگان بگیریم؟ این سوال برای بسیاری از کاربران گوشی‌های آیفون پیش می‌آید. چراکه برای استفاده از آپ‌استور نیاز به خرید گیفت کارت با تحویل فوری دارند.

به‌طور کلی باید گفت برای خرید بازی‌ها و برنامه‌ها از فروشگاه‌های اپل لازم است از کارت اعتباری معتبر استفاده شود. ایرانی‌ها به ‌دلیل تحریم‌های صورت‌ گرفته باید از ویزاکارت یا مسترکارت برای این کار استفاده کنند.

راه‌حل دیگری که برای خرید از آپ‌استور یا آیتونز وجود دارد، استفاده از گیفت‌ کارت است. اگر آشنایی کاملی با گیفت‌کارت و دلیل استفاده از آن ندارید و همچنین به‌دنبال راهی برای تهیه گیفت‌کارت رایگان هستید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معرفی کامل گیفت کارت

قبل از اینکه بررسی کنیم چگونه گیفت کارت اپل رایگان بگیریم بهتر است ابتدا با این کارت‌ها و دلیل استفاده از آن‌ها آشنا شویم.

موجودی حساب گیفت کارت را نمی‌توان انتقال داد و تنها باید با کمک آن برنامه‌ها و بازی‌هایی را خریداری کرد که از حساب‌های اعتباری ما پشتیبانی نمی‌کنند.

گیفت‌ کارت توسط کمپانی‌های خاصی صادر شده و در ایران معمولا توسط شرکت‌های واسطه به‌فروش می‌رسد. گیفت‌ کارت به نام کسی صادر نمی‌شود و نمی‌توان آن را تمدید کرد.

درصورتی‌که اعتبار گیفت‌کارت به‌پایان برسد دارنده آن نمی‌تواند دیگر تحت هیچ شرایطی از آن استفاده کرده و لازم است برای خرید گیفت‌کارت جدید اقدام کند.

خرید گیفت کارت apple به شما این امکان را می‌دهد تا در زمانی کوتاه به تمام برنامه‌های موجود در فروشگاه‌های اپل دسترسی داشته باشید و بتوانید آن‌ها را خریداری کنید.

گیفت کارت اپل چه کاربردی دارد؟

گیفت کارت‌ها در مدل‌های مختلف برای استفاده در پلتفرم‌های گوناگون صادر می‌شوند. یکی از محبوب‌ترین انواع آن، گیفت کارت اپل است.

صاحبان گوشی آیفون یا دیگر محصولات اپل مانند آیپد و مک باید از گیفت کارت استفاده کنند تا امکان تهیه تمامی محصولات، برنامه‌ها و بازی‌های رایگان برای آن‌ها فراهم شود. این موضوع برای گیمرهای حرفه‌ای اهمیت زیادی دارد که بتوانند با خرید گیفت کارت بازی خیلی سریع گیم‌های غیررایگان مورد علاقه خود را خریداری و نصب کنند.

راه‌حل آسانی که برای این کار وجود دارد خرید گیفت کارت از وب‌سایت‌های معتبر ارائه‌دهنده آن است. از آنجایی که برخی فروشندگان، گیفت کارت‌های هک ‌شده را برای فروش عرضه می‌کنند حتما باید در انتخاب فروشگاه دقت کافی داشته باشید.

بهتر است این نکته را نیز یادآوری کنیم که گیفت کارت آمریکا امکانات بسیار زیادی برای کاربران دیوایس‌های مختلف اپل در نظر گرفته اما برای استفاده از آن لازم است کاربر اپل‌آیدی آمریکایی داشته باشد.

از آنجایی که بسیاری از افراد نیز به‌دنبال پاسخ این سوال هستند که چگونه گیفت کارت اپل رایگان بگیریم؟ در ادامه این مورد را بررسی می‌کنیم.

نحوه دریافت گیفت کارت اپل رایگان چگونه است؟

گیفت کارت‌ها معمولا توسط کمپانی‌های خاصی صادر می‌شوند اما اگر به‌دنبال دریافت سوال چگونه گیفت کارت اپل رایگان بگیریم هستید باید به شما بگویم این امکان نیز برای کاربران فراهم است.

از آنجایی که خرید گیفت کارت برای برخی افراد صرفه اقتصادی ندارد، می‌توانند از طریق روشی خاص برای دریافت گیفت کارت اپل رایگان اقدام کنند.

برای اینکه بتوانید گیفت کارت رایگان دریافت کنید باید از طریق نصب اپلیکیشن‌های مختلف امتیاز خود را افزایش دهید. به‌طور کلی باید گفت امکان دریافت گیفت کارت رایگان به‌صورت آنی وجود نداشته و لازم است شما مراحلی را طی کنید.

چگونه گیفت کارت اپل رایگان بگیریم؟ مراحل دریافت گیفت کارت رایگان

برای اینکه بتوانید گیفت کارت رایگان اپل تهیه کنید استفاده از اپلیکیشن  Free My Appsبه شما کمک می‌کند. این پلتفرم معمولا برنامه‌های مختلفی را برای نصب به کاربران پیشنهاد می‌دهد.

اگر می‌خواهید امتیاز خود را بالا ببرید بهتر است تمام این اپلیکیشن‌های پیشنهادی را دانلود کنید. با دانلود هر اپلیکیشن و نصب آن، امتیاز مشخصی برای شما در نظر گرفته می‌شود.

بعد از گذشت مدتی و با دانلود اپلیکیشن‌های مختلف، امتیاز کاربران به سقف مورد نظر رسیده و می‌توانند با تبدیل امتیاز، گیفت کارت رایگان اپل را دریافت کنند.

برای نصب اپلیکیشن  Free My Appsمی‌توانید از طریق مرورگر سافاری که مختص گوشی‌های آیفون است اقدام کرده و با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه به‌راحتی نرم‌افزار را دانلود و نصب کنید.

برای استفاده از این اپلیکیشن باید روی گزینه install بزنید تا ابتدا پروفایل خود نرم‌افزار بر روی موبایل نصب شود. حال زمان معرفی برنامه‌ها توسط Free My Apps است.

برنامه‌هایی که به شما پیشنهاد داده می‌شود در آپ‌استور اپل موجود است و با کلیک روی آن به محیط App Store  می‌روید. حال امکان نصب به‌راحتی برای شما فراهم می‌شود.

برای اینکه Free My Apps برنامه‌های دیگری نیز به شما پیشنهاد دهد باید بعد از نصب هر اپلیکیشن، حداقل 30 ثانیه آن را باز بگذارید.

بعد از اتمام این زمان بهتر است دوباره به اپلیکیشن مورد نظر برگردید تا پیشنهادهای جدید برای شما فعال شود. با این کار سایر منوهای Free My Apps نیز برای شما فعال شده و امتیازتان افزایش پیدا می‌کند.

برای دیدن اپلیکیشن‌های پیشنهادی باید به بخش پشتیبانی بروید و نرم‌افزارهای مورد نظر را نصب و حداقل 30 ثانیه اجرا کنید تا امتیاز آن برای شما فعال شود.

بعد از نصب هر برنامه نیز می‌توانید میزان اعتبار و امتیاز خود را چک کنید تا زمانی که به سقف مورد نظر برسد آن را به گیفت کارت تبدیل کنید. معمولا گیفت کارت بلافاصله برای شما صادر خواهد شد.

با طی‌کردن این مراحل می‌توان بعد از گذشت مدتی گیفت کارت اپل را به‌صورت رایگان دریافت کرد. اما اگر نیاز فوری به استفاده از گیفت کارت داشتید حتما باید آن را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

جمع‌بندی

چگونه گیفت کارت اپل رایگان بگیریم؟ گیفت کارت اپل به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌ها و محصولات غیررایگان آپ‌استور را به‌راحتی خریداری کنید.

این کار معمولا از طریق کارت‌های اعتباری که در آمریکا معتبر هستند انجام می‌شود اما کارت‌های ما به‌دلیل تحریم‌ها، در فروشگاه‌های اپل قابل استفاده نیستند.

به‌ همین دلیل نیز استفاده از گیفت کارت توصیه می‌شود. در‌صورتی‌که نیاز فوری به گیفت کارت دارید باید حتما آن را از فروشگاه معتبر خریداری کنید.

در غیر این‌صورت نیز با نصب اپلیکیشن Free My Apps و دریافت امتیاز از طریق نصب نرم‌افزارهای پیشنهاد شده توسط این اپلیکیشن، می‌توانید گیفت کارت رایگان را به‌دست بیاورید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/13/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DA%AF%DB%8C%D9%81%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%85/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا