اخبار فناوری

پیکسل 8 پرو با Night Sight برای ویدیو و حفظ سیم‌کارت فیزیکی معرفی خواهد شد

علی‌رغم گمانه‌زنی‌های اخیر مبنی‌بر اینکه سری Pixel 8 می‌تواند سینی سیم‌کارت را حذف کند و تنها با eSIM ارائه شود، منابع مطلع به 9to5Google گفته‌اند که این خبر صحت ندارد و پیکسل 8 سینی سیم‌کارت فیزیکی را حفظ خواهد کرد. علاوه‌بر این، گفته می‌شود که پیکسل 8 پرو به‌لطف سنسور دوربین بزرگتر و پیشرفت‌های پردازش تصویر، به قابلیت Night Sight برای ویدیو نیز مجهز خواهد شد.

پیکسل 8 پرو با Night Sight برای ویدیو

با سری پیکسل 6، عکس‌های Night Sight به‌لطف سنسور دوربین بزرگتر که نور بیشتری را جذب می‌کند، سیستم فوکوس خودکار لیزری جدید و Tensor ISP که الگوریتم‌های تشخیص حرکت جدیدی را اجرا می‌کند که سریع‌تر کار می‌کنند، واضح‌تر و دقیق‌تر شدند.

در سری پیکسل 7، حداقل زمان‌های نوردهی برای Night Sight به نصف کاهش یافت، بنابراین به‌دلیل +HDR به‌روزرسانی‌شده با Bracketing و تکنیک‌های جدید ML، این گوشی‌ها تاری حرکت کمتری نیز داشتند.

امسال و با پیکسل 8 پرو، ویدیو Night Sight برای ضبط بهتر در شرایط نوری ضعیف ارائه می‌شود. این یک قابلیت ساده است که به‌راحتی می‌تواند نقطه برجسته دوربین گوشی پرچمدار آینده گوگل باشد.

پیکسل 8 پرو با Night Sight برای ویدیو

پیکسل 8 پرو با Night Sight برای ویدیو

با نسل اول Tensor، گوگل به‌لطف پردازشگر سیگنال تصویر Tensor (ISP) قابلیت +Live HDR را به‌شدت تسریع کرد. سال گذشته، پیکسل 7 شاهد اضافه شدن Cinematic Blur بود تا حالت پرتره را به ویدیوها اضافه کند. این روند ارائه ویژگی‌های عکاسی به ویدیو که ازنظر محاسباتی پیچیده‌تر است، امسال نیز ادامه دارد و قابلیت Night Sight برای ویدیو اضافه خواهد شد.

درهمین‌حال، این شایعه در هفته‌های اخیر مطرح شده بود که پیکسل 8 و 8 پرو سینی سیم‌کارت را مانند مدل‌های آیفون 14 که در ایالات‌متحده فروخته می‌شوند، کنار می‌گذارند تا به‌صورت کامل با eSIM ارائه شوند. به‌طور حتم استفاده از eSIM مطمئناً در چند سال گذشته افزایش یافته است؛ بااین‌حال، هنوز موارد زیادی وجود دارد که سینی سیم‌کارت به یک قابلیت کلیدی تبدیل می‌شود، مانند زمانی که به کشوری سفر می‌کنید که شرکت‌های مخابراتی محلی پشتیبانی eSIM را ارائه نمی‌دهند.

خوشبختانه، به‌گفته‌ی منابع آگاه، این اتفاق نمی‌افتد و سینی سیم‌کارت مانند همیشه (در لبه سمت چپ) باقی خواهد ماند.

نظر شما درباره گوشی‌های آینده سری پیکسل 8 گوگل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/02/%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-8-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%A7-night-sight-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D9%88-%D8%AD%D9%81%D8%B8-%D8%B3%DB%8C%D9%85%DA%A9%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا