اخبار فناوری

مؤسس Nothing Earbuds Ear 1 را به رقیب ناشناخته ای به حمله به زنجیره تامین متهم نمی کند

بدون شک اخبار مختلفی از برند جدید Nothing شنیده اید. شرکتی که یکی از بنیانگذاران وان پلاس به صحنه رقابت آورده است. اخیراً خبری مبنی بر متهم کردن رقیب ناشناس Airbus Ear 1 توسط موسس Nothing به زنجیره تامین این برند منتشر شد. ادامه دادن با ?? با من بودن.

هیچ چیز بنیانگذار Airbus Rival Ear 1 ناشناخته را متهم نمی کند. داستان دقیقا چیست؟

همانطور که می دانید، کارل پی، یکی از بنیانگذاران وان پلاس، برند Nothing را در اکتبر سال گذشته تاسیس کرد. این شرکت به تازگی اولین سالگرد خود را جشن گرفته است. بر اساس گزارش ها عرصه تلفنCarl P. 1 در یادداشت اخیر خود گفت: “هدف برند در اولین سال تاسیس آن این بود که نام Nothing را در معرض دید عموم قرار دهد.” به گفته پی، اولین محصول این شرکت یک هدست بی سیم به نام است گوش 1 که به قیمت 99 دلار به فروش می رسد.

ایرباس Nothing Ear 1 با طراحی واضح و متفاوت به صورت رسمی معرفی شد

کیس شفاف Airbus Nothing Ear 1 vu: استقلال 24 ساعته با ANC

هیچ چیزی حدود 320000 پیش سفارش برای Ear 1 Airbus دریافت نکرده است

مدیر عامل برند Nothing خاطرنشان می کند که این برند حدود 320000 سفارش برای Airbus Ear 1 دارد. او همچنین 180000 دستگاه از این سفارش ها را ارسال کرده است. کارل پی. صادقانه گفت: “پیش بینی کل ما این است که شرکت 600000 ایرباس Ear 1 ارسال خواهد کرد.” به نظر می رسد که کارل پی فکر می کند که سفارشات بعدی Airbus Ear 1 بسیار افزایش می یابد. این بسیار خوش بینانه است زیرا iPod و Ear 1 واقعا قابل مقایسه نیستند.

موسس Nothing رقیب ناشناس ایرباس 1 را متهم نمی کند

هیچی گوش 1

کارل پی در این یادداشت از جامعه، تیم تولید و سرمایه گذاران برند Nothing تشکر می کند. او در جای دیگر اشاره می کند که ریسک برندسازی و راه اندازی یک کسب و کار جدید، به ویژه با توجه به پنهان کاری شرکت در برنامه هایش، ایمان زیادی می طلبد.

بخش جالب رتبه‌بندی او زمانی اتفاق می‌افتد که او توضیح می‌دهد که ساخت Nothing به یک برند معروف چقدر دشوار بوده است. از همان ابتدا، کارل پی به ساخت یک تیم 158 نفره کمک کرد و همچنین 74 میلیون دلار برای تولید اولین محصول این برند جمع آوری کرد. او گفت: “من افتخار می کنم که همه این کارها را در بحبوحه یک بیماری عفونی انجام داده ام.” در حالی که بخش بزرگی از تیم ما قادر به کار حضوری نبودند. علاوه بر این، در میان مشکلات ناشی از شیوع کرونا، اختلالات زیادی در زنجیره تامین جهانی قطعات محصولات ایجاد شده است.

جمله بعدی او کمی تکان دهنده است. کارل پی می‌گوید: «به شوخی، در زنجیره تأمین نیز مورد حمله قرار گرفته‌ایم.» حمله‌ای که سعی می‌کند دسترسی ما را به اجزای مهم و کلیدی مسدود کند. ما باید این را به عنوان یک نشانه مثبت در نظر بگیریم. زیرا از سوی دیگر، یک رقیب اصلی ناشناس سعی کرد از دسترسی برند Nothing به قطعات خاصی برای ساخت Earbuds Ear 1 جلوگیری کند. اکنون فقط می توان در این مورد حدس و گمان داشت و معتقدیم که این اپراتور نگران قیمت دستگاه بوده است.

ویژگی های Nothing Ear 1 در مقابل AirPods Pro

ایرباس با قیمت 99 دلار دارای ویژگی های مهمی مانند حذف فعال نویز، شارژ بی سیم، گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر آب، تشخیص هدفون و موارد دیگر است. همه این ویژگی ها در AirPods Pro اپل را با 249 دلار دریافت خواهید کرد. البته این بدان معنا نیست که اپل همان شرکتی است که کارل پی. علاوه بر این، سامسونگ، سونی، شور و AKG از دیگر شرکت هایی هستند که هدفون های بی سیم گران قیمت را می فروشند.

Apple AirPods Pro مجهز به حذف نویز با قیمت 250 دلار رسما معرفی شد

در پایان کارل پی در پایان پست وبلاگ خود نوشت که به طور کلی امسال رشد انفجاری را تجربه کرده ایم. بسیار خوشحال کننده است که می بینیم دید ما به تدریج رنگ حقیقت به خود می گیرد. بسیاری از مردم فکر می کنند که ما یک شرکت صوتی یا یک شرکت تولید هدفون هستیم، به نظر من این عالی است. ما مانند کوه یخی هستیم که به آرامی به سطح می آید. ما مشتاقانه منتظریم تا در سال دوم Nothing دیدگاه های بیشتری را آشکار کنیم.

در سال 2022 هیچ چیز برای عرضه روی گوشی هوشمند کار نخواهد کرد

ایده اولیه که Nothing یک شرکت صوتی یا هدفون است برای ما بعید به نظر می رسد. با این حال، موسس این شرکت خوشحال است که شرکت او در رده‌بندی خاص مانند دستگاه‌های صوتی و هدفون در ذهن مردم قرار دارد. شاید به این دلیل باشد که دستگاه Nothing بعدی می تواند یک گوشی هوشمند باشد. یکی از افشاگران، موکول شارما، گفت که برند Nothing در حال حاضر روی اولین گوشی خود کار می کند که ممکن است سال آینده در دسترس باشد.

در آینده نزدیک یک گوشی اندرویدی توسط موسس وان پلاس عرضه خواهد شد

در همین راستا، کارل پی قبلاً به دو رابطه بین شرکت و شرکای آن اشاره کرده بود تا به Nothing در ساخت گوشی کمک کند. این شرکت قبلاً اعلام کرده بود که با کوالکام برای تولید محصولات آینده خود همکاری می کند. همچنین در ماه فوریه، برند Nothing این برند را از بنیانگذار اندروید اندی روبین به نام Essential خریداری کرد. این همان شرکتی است که Essential Phone را ساخت و به احتمال زیاد معامله برای Nothing انجام شد تا مالکیت معنوی مرتبط با تلفن هوشمند را به دست آورد.

هیچ چیز و کوالکام رسما همکاری با پلتفرم اسنپدراگون را اعلام می کند

به طور کلی نمی توان برنامه های کارل پی را حدس زد. او OnePlus را به یک رقیب سرسخت و یک برند مرتبط با گوشی های هوشمند فعال در صنعت موبایل تبدیل کرده است. حالا او یک تجارت جدید را از صفر شروع کرده است که محصول جدیدی تولید کرده و در زمان بیماری عفونی آن را معرفی کرده است. علاوه بر این، او مجبور شد با رقیبی روبه‌رو شود که تلاش می‌کرد با از بین بردن زنجیره تامین Nothing، شرکت Airbus Ear 1 را نابود کند.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا فکر می کنید برند Nothing می تواند در سال های آینده به اهداف و چشم اندازهای خود دست یابد؟ نظر شما در مورد گوشی هوشمند این شرکت چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا