اخبار فناوری

پیکسل 8 به قابلیت پاسخ دادن به اعلان ها ازطریق صدا مجهز خواهد شد

هنگامی که یک اعلان در گوشی هوشمند اندرویدی خود دریافت می‌کنید، می‌توانید به سرعت از همان اعلان به پیام دریافتی پاسخ دهید. البته برای این کار باید از دستان خود استفاده کرده و متن خود را تایپ کنید. این موضوع ممکن است در زمان‌های خاصی ناخوشایند باشد. حال، گفته می‌شود که سری پیکسل 8 آینده گوگل به قابلیت پاسخ دادن به اعلان ها ازطریق صدا مجهز خواهد شد.

پاسخ دادن به اعلان ها ازطریق صدا در پیکسل 8

به‌گفته‌ی میشال رحمان، متخصص اندروید در Patreon، ممکن است یک ویژگی گوگل پیکسل 8 وجود داشته باشد که فرآیند پاسخ به اعلان‌ها را بدون دخالت دست انجام دهد. کاوش رحمان در کد اندروید طرح‌هایی را برای پاسخ صوتی فعال به اعلان‌ها نشان داد که به شما امکان می‌دهد از Google Assistant برای دیکته کردن آنچه می‌خواهید بگویید، استفاده کنید. به نظر می‌رسد که این قابلیت شبیه به نحوه عملکرد آن در Android Auto است، اما بدون اینکه دستیار ابتدا از شما بپرسد که آیا می‌خواهید پاسخ دهید یا خیر.

به عبارت دیگر، مراحل این قابلیت به شرح زیر است:

یک اعلان پیام به گوشی شما می‌رسد.

شما می‌گویید، “Hey Google” و سپس پاسخ می‌دهید یا تنها “پاسخ می‌دهید”.

دستیار صوتی از شما می‌خواهد پیام خود را دیکته کرده و سپس آن را ارسال کنید.

پاسخ دادن به اعلان ها ازطریق صدا در پیکسل 8

پاسخ دادن به اعلان ها ازطریق صدا در پیکسل 8

درحال‌حاضر هیچ راهی برای این کار وجود ندارد. نزدیک‌ترین چیزی که می‌توانید دریافت کنید این است که پیامی را دریافت کنید، آن را بخوانید و سپس بگویید: «Hey Google، پیامی به [نام مخاطب] بفرست» و پیام خود را از آنجا بنویسید. این روش جدید بسیار یکپارچه‌تر و محاوره‌ای خواهد بود.

رحمان اعتراف می‌کند که مطمئن نیست در زمان پیکسل 8، ویژگی مذکور برای این گوشی ارائه شود یا خیر. درعوض، ممکن است بعدها به‌عنوان یک ویژگی اضافی ازطریق آپدیت نرم‌افزاری ارائه شود. همچنین این امکان وجود دارد که این ویژگی فوراً یا با کمی تأخیر به سایر پیکسل‌ها بیاید، زیرا به نظر نمی‌رسد که این فرآیند به سخت‌افزار خاصی برای پیکسل 8 نیاز داشته باشد.

نظر شما درباره ویژگی پاسخ دادن به اعلان ها ازطریق صدا در سری پیکسل 8 آینده چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/25/%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-8-%D8%A8%D9%87-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا