اخبار فناوری

شیائومی Redmi 12C گواهی FCC را دریافت کرده است

گوشی ارزان قیمت جدید شیائومی با نام Redmi 12C در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. گوشی های هوشمند قبل از عرضه به بازار، چندین گواهینامه دریافت می کنند. اکنون Redmi 12C تاییدیه FCC را دریافت کرده است. این نشان می دهد که زمان زیادی تا رونمایی از این دستگاه باقی نمانده است.

زمان زیادی تا معرفی Redmi 12C باقی نمانده است

اگرچه شیائومی هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه Redmi 12C را اعلام نکرده است، اما انتظار می رود این گوشی هوشمند در آینده نزدیک معرفی شود. همانطور که گفته شد، آخرین گواهینامه ای که Redmi 12C دریافت کرده است، تاییدیه FCC است. Redmi 12C با شماره مدل 2212ARNC4L در پایگاه داده IMEI قابل مشاهده است. ممکن است شیائومی قبل از معرفی نام این گوشی هوشمند را تغییر دهد! مانند قبل از رونمایی، نام آن را از «Redmi Note 11 Pro 2023» به «Redmi Note 12 Pro 4G» تغییر داد.

Redmi 12C در میان داده های FCC

در قدیم Redmi 9C و Redmi 10C معرفی شدند. هر دوی این گوشی ها محصولات مقرون به صرفه و ارزان قیمتی بودند. اکنون ممکن است منتظر معرفی Redmi 11C باشید. اما وب سایت شیائومی ادعا می کند که گوشی بعدی این سری Redmi 12C نام خواهد داشت.

آیا مشخصات Redmi 10C را به خاطر دارید؟

Redmi 10C این گوشی هوشمند در مارس 2021 معرفی شد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.71 اینچی IPS LCD با وضوح HD+ مجهز شده است. قدرت پردازشی مورد نیاز Redmi 10C توسط تراشه 6 نانومتری اسنپدراگون اسنپدراگون 680 ارائه شده است به طور پیش فرض این گوشی هوشمند مجهز به نسخه یازدهم اندروید و رابط کاربری MIUI 13 بود. دو دوربین در پشت این دستگاه قابل مشاهده است. دوربین اصلی دارای وضوح 50 مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/1.8 است. دوربین دوم دارای وضوح 2 مگاپیکسل است و برای تشخیص عمق صحنه استفاده خواهد شد. از دیگر ویژگی های Redmi 10C می توان به باتری 5000 میلی آمپری با ظرفیت بالا و پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی اشاره کرد.

رندر مفهومی شیائومی Redmi K60 منتشر شد: ماژول دوربین بازطراحی شده

نظر شما در مورد گوشی های هوشمند ارزان قیمت Redmi چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا