اخبار فناوری

پوکو X6 Pro با فریم پلاستیکی و HyperOS گواهی FCC را دریافت کرد: نسخه ری‌برند شده Redmi K70E؟

شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی جهانی از گوشی های پوکو X6 و X6 Pro است‌. این تلفن های هوشمند جانشین سری Poco X5 خواهند شد که در اوایل سال جاری میلادی برای عرضه در بازار جهانی معرفی شدند. در گذشته، سری پوکو ایکس ۶ موفق به دریافت گواهینامه های NBTC تایلند، BIS و IMEI شده است. امروز، پوکو ایکس ۶ پرو در میان داده های گواهینامه FCC مشاهده شده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

احتمالا پوکو X6 نیز نسخه ری‌برند شده Redmi Note 13 Pro 5G خواهد بود

لیست گواهی FCC تأیید می‌کند که Poco X6 Pro از رابط کاربری HyperOS 1.0 برخوردار بوده و با سه پیکربندی حافظه مختلف به دست کاربران می‌رسد. نسخه ۱۲ + ۵۱۲ گیگابایتی و نسخه ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی این تلفن هوشمند دارای فریم پلاستیکی خواهد بود. نسخه ۱۲ + ۵۱۲ گیگابایتی این دستگاه نیز به فریم PU مجهز می‌شود. گفته می‌شود که پوکو X6 Pro نسخه ری‌برند شده Redmi K70E خواهد بود. پوکو X6 نیز نسخه ری‌برند شده Redmi Note 13 Pro 5G است. استفاده از فریم پلاستیکی در پوکو ایکس ۶ پرو به نوعی تأیید می‌کند که این دستگاه نسخه تغییر نام یافته ردمی K70E است؛ زیرا که این تلفن هوشمند ردمی نیز از فریم پلاستیکی بهره می‌برد.

داده های FCC

به تازگی پوکو ایکس ۶ در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این گوشی هوشمند دارای تراشه اسنپدراگون ۷ اس نسل ۲ با ۱۲ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. این دستگاه به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ بهره می‌برد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده پوکو دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED ۱۲ بیتی ۱۲۰ هرتزی باشد. نمایشگر این دستگاه توانایی تولید حداکثر روشنایی ۱,۸۰۰ نیت را خواهد داشت. یک سنسور بزرگ ۲۰۰ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7، برای دوربین اصلی این گوشی در نظر گرفته می‌شود. Poco X6 از باتری پرظرفیت ۵,۱۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

داده های FCC

پوکو ایکس ۶ پرو با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا از راه می‌رسد

مطابق با گزارش منبع، پوکو ایکس ۶ پرو نیز احتمالا دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن 1.5K و حداکثر روشنایی ۱,۸۰۰ نیت خواهد بود. نمایشگر این دستگاه رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. برای این گوشی هوشمند تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا به همراه رم های LPDDR5X و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 در نظر گرفته شده است. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی پوکو X6 Pro وضوح ۶۴ مگاپیکسلی داشته و دوربین های اولترا واید و ماکرو این تلفن هوشمند نیز وضوح ۸ و ۲ مگاپیکسلی خواهند داشت. در نهایت لازم به ذکر است که Redmi K70E با قیمت ۲۸۲ دلار در بازار چین عرضه می‌شود.

ردمی K70E با دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا معرفی شد: شروع قیمت چین از ۲۸۲ دلار

نظر شما چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/08/%D9%BE%D9%88%DA%A9%D9%88-x6-pro-%D8%A8%D8%A7-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D9%88-hyperos-%DA%AF%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C-fcc-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا