اخبار فناوری

پوکو C61 با تراشه مدیاتک Helio G36 معرفی شد

مطابق با برنامه‌ریزی صورت گرفته، پوکو C61 در کشور هند رونمایی شد. این دستگاه، جدیدترین گوشی پایین‌رده پوکو است. این تلفن هوشمند جانشین POCO C51 می‌شود که در سال گذشته میلادی معرفی شده بود.

پوکو C61 معرفی شد: گوشی پایین‌رده با طراحی پریمیوم 

پوکو C61 نسخه ری‌برند شده Redmi A3 با برچسب قیمتی ارزان‌تر است. این محصول مقرون به صرفه تر از نسخه اصلی است زیرا به طور انحصاری از طریق Flipkart فروخته می‌شود. از ویژگی های برجسته این دستگاه می‌توان به صفحه نمایش بزرگ با رفرش ریت بالا، قاب پشتی شیشه‌ای و باتری پرظرفیت اشاره کرد.

POCO C61

گوشی POCO C61 دارای ماژول دوربین دایره‌ای شکل بزرگی بوده که مانند یک تلفن هوشمند پریمیوم به نظر می‌رسد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچی LCD با وضوح ۱۶۵۰ در ۷۲۰ پیکسل (HD+) و رفرش ریت ۹۰ است. این نمایشگر توسط Corning Gorilla Glass 3 محافظت شده و توانایی تولید حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت را دارد. دوربین سلفی POCO C61 درون یک ناچ قطره‌ای شکل قرار گرفته است.

تراشه مدیاتک Helio G36 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز پوکو C61 را بر عهده دارد. این تلفن هوشمند اقتصادی از رم LPDDR4x و حافظه ذخیره سازی eMMC 5.1 بهره می‌برد.

POCO C61

دو لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی پایین‌رده جدید پوکو قرار گرفته است. دوربین اصلی وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین ثانویه، از سنسور ۰.۰۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. این دستگاه از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

برای امنیت بیشتر، سنسور اثرانگشت بر روی دکمه پاور POCO C61 تعبیه شده است. این دستگاه از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا بهرمند بوده و از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، 4G، WiFi 5، بلوتوث ۵.۳ و GNSS اشاره کرد. مطابق با گزارش منبع، پوکو C61 به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران می‌رسد. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژر ۱۰ واتی (از طریق درگاه USB type-C) پشتیبانی می‌کند.

قیمت POCO C61

گوشی پایین‌رده POCO C61 در دو نسخه وارد بازار می‌شود.

۱- نسخه ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی: ۷,۴۹۹ روپیه (معادل ۹۰ دلار)

۲- نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی: ۸,۴۹۹ روپیه (حدودا معادل ۱۰۰ دلار)

می‌توان این گوشی هوشمند را در رنگ های مشکی، آبی و سبز تهیه کرد. فروش POCO C61 بیست و هشتم مارس (۹ فروردین) آغاز خواهد شد.

پوکو C51 با تراشه مدیاتک هلیو G36 و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه جدید پوکو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/26/%D9%BE%D9%88%DA%A9%D9%88-c61-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DA%A9-helio-g36-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا