اخبار فناوری

گوشی تاشو کوچک Honor با نام Honor 80 Pocket زودتر از حد انتظار رونمایی خواهد شد.

اگرچه Honor برای فرار از تحریم های دردسرساز این شرکت راه خود را از هواوی جدا کرد، اما هنوز تفاوت چندانی در مسیر آنها وجود ندارد. به عنوان مثال، نام ممکن است گوشی تاشو کوچک این برند نیز مانند مدل مشابه خود در هواوی با پسوند Pocket ساخته خواهد شد. اخیراً گفته می‌شود که گوشی کوچک تاشو Honor که این نام را یدک می‌کشد جیب Honor 80 زودتر از حد انتظار فاش خواهد شد.

گوشی تاشو جیبی Honor 80

حساب توییتر @RODENT950 یکی از منابع قابل اعتماد برای اخبار هواوی و آنر است. معمولا چیزهایی که توسط آن منتشر می شود با درصد بالایی محقق می شود.

به گفته وی، گوشی تاشوی کوچک برند آنر که با فرمت فلیپ عرضه می شود، زودتر از موعد مقرر رونمایی خواهد شد. در حالی که ما تاریخ دقیقی برای این ادعا نداریم، اما نشان می دهد که این برند جاه طلب چینی به دنبال گسترش سبد محصولات تاشو خود است.

به گفته وی احتمالا نام این دستگاه است آنر 80 پاکت اکنون سری آنر 80 با آنر 80 پرو که مجهز به تراشه نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس است، رهبری می شود. بعید نیست گوشی تاشو Honor ارزان قیمت همچنین در یک خانواده باشید، و پسوند “جیب” نیز برای آن دور از ذهن نیست.

اگر انتظار تشابهات قابل توجهی را داشته باشیم، اشتباه نخواهد بود جیب هواوی P50 بیایید در این دستگاه شاهد باشیم.

Honor 80 Flip

Honor 80 Flip

Honor با گوشی های تاشو غریبه نیست. اولین گوشی تاشو Honor حدود 10 ماه پیش با این نام Honor Magic V رونمایی شد. جانشین آن نیز کمتر از ۲ هفته پیش با پسوند S برای بهبود آن ارائه شد. در حقیقت Honor Magic VS با بهبود لولا و چین و چروک های کمتر، نمایشگر این بخش توانست نظرها را به خود جلب کند.

به نظر شما گوشی ارزان قیمت Honor می تواند جذاب باشد؟

Honor Magic V رسما اعلام کرد: ورود پر سر و صدا آنر به بازار گوشی های تاشو

گوشی تاشو Honor Magic VS با لولای بهتر معرفی شد

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا