اخبار فناوری

پوستر تبلیغاتی شیائومی ۱۴ پرو مشخصات کلیدی این گوشی را فاش می‌کند

سری شیائومی ۱۴ یکی از مورد موردانتظارترین گوشی‌ های هوشمند سال جاری میلادی است. هم اکنون مشخصات کلیدی شیائومی ۱۴ پرو در پوستر تبلیغاتی این تلفن هوشمند مشاهده شده است.

شیائومی ۱۴ پرو با گواهی IP68 و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در راه است

یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو تصویر پوستر تبلیغاتی شیائومی ۱۴ پرو را به اشتراک گذاشته است. این تصویر شماره مدل 23116PN5BC را برای تلفن هوشمند مذکور نشان می‌دهد. بنابراین تأیید می‌شود که پوستر مذکور واقعاً متعلق به Xiaomi 14 Pro است. تصویر فاش شده یکی از ویژگی های بزرگ و در عین حال مورد انتظار شیائومی ۱۴ پرو را تایید می‌کند. هم اکنون می‌دانیم که این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار خواهد بود. قرار است که این تراشه در دوم آبان ماه معرفی شود. می‌توان انتظار داشت که مدت کوتاهی پس از رونمایی تراشه پرچمدار جدید کوالکام، سری شیائومی ۱۴ معرفی شود.

پوستر تبلیغاتی Xiaomi 14 Pro

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که پرچمدار آینده شیائومی دارای گواهینامه IP68 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است. این محصول همچنین دارای گواهینامه های Dolby Vision.Atmos و Hi-Res و Hi-Res Wireless Audio خواهد بود. انتظار می‌رود که شیائومی ۱۴ پرو همانند نسل قبل از سنسور ۱ اینچی سونی IMX989 برخوردار باشد. اما شیائومی این بار از لنزهای Leica Summilux استفاده خواهد کرد که کیفیت تصویر بهتری دارند. آخرین مورد اما نه کم اهمیت، آن است که Xiaomi 14 Pro با رابط کاربری HyperOS راهی بازار می‌شود. این یک رابط کاربری مبتنی بر اندروید است. احتمالا سری شیائومی ۱۴ در هفته های آینده معرفی خواهد شد. به محض معرفی شدن این سری، اطلاعات بیشتری از آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

مشخصات نمایشگر شیائومی 14 پرو فاش شد

نظر شما درباره گوشی های هوشمند پرچمدار آینده شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/22/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B4-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%DA%A9/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا