اخبار فناوری

شیائومی CIVI رسماً Snapdragon 778G را ارائه کرد و بر طراحی تمرکز کرد!

شیائومی به تازگی گوشی های مشابه زیادی را روانه بازار کرده است. ما قبلاً در یک پست اختصاصی ، به گوشی های مشابه شیائومی پرداخت کرده بودیم. اما امروز شیائومی از یک گوشی خاص و جذاب رونمایی کرد. این گوشی Xiaomi CIVI نام دارد. برای جزئیات بیشتر با ماه همراه باشید.

مشخصات و قیمت شیائومی CIVI: یک گوشی ارزان قیمت با محوریت قطعات برای شیائومی؟

ما در تیزر ترنجی هستیم شیائومی CIVI تماشا کرده بودیم. در این تیزر ، شیائومی دقیقاً توضیح داد که نام CIVI در پشت صحنه چه فلسفه ای است. از سوی دیگر ، تصاویری از این گوشی را نیز دیده ایم.

تیزر Xiaomi CIVI را با تصاویر و مشخصات رسمی تماشا کنید!

طبق گزارشات EqualLeaks، شیائومی امروز به طور رسمی از گوشی جدید خود رونمایی کرد. این گوشی که Xiaomi CIVI مورد انتظار ما بود ، امروز به طور رسمی در چین عرضه شد. البته انتظار داشتیم این گوشی فردا رونمایی شود. اما ببینیم شیائومی در گوشی جدید خود چه چیزی به کاربران ارائه می دهد.

مشخصات شیائومی CIVI

در ابتدا ، شیائومی از صفحه نمایش 6.55 اینچی با وضوح Full HD + و نرخ بازخوانی ر هرتز استفاده می کرد. صفحه نمایش این تلفن قادر به نمایش بیش از 2 میلیارد رنگ ، محتوای Dolby Vision و HDR10 + است. شایان ذکر است که سنسور اثر انگشت این گوشی در داخل نمایشگر آن قرار گرفته است. تراشه مورد استفاده در CIVI ، Snapdragon ٧٧٨ G. این TSMC با لیتوگرافی 6 نانومتری است. این تراشه در Xiaomi 11 Lite NE نیز استفاده شده است.

تراشه 6 نانومتری Snapdragon 778G کوالکام رسما معرفی شد

برخلاف بسیاری از گوشی های جدیدش ، این بار شیائومی بیشتر روی دوربین سلفی تمرکز کرده است. دوربین سلفی منحصر به فرد شیائومی Sevi دارای وضوح 4 مگاپیکسل است. این دوربین 4 مگاپیکسلی کاملاً در صفحه مرکزی قرار می گیرد. دوربین اصلی این گوشی نیز سه گانه + ٨ + 64 مگاپیکسل است. سنسور اصلی تصویر در این گوشی همان Samsung ISOCELL GW3 در Xiaomi Mi 11 Lite است. شیائومی دارای 8 یا 5 گیگابایت رم و همچنین 2 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی برای Xiaomi CIVI است. این تلفن به طور پیش فرض دارای رابط کاربری Android و MIUI 12.5 است.

باتری مورد استفاده در CIVI 4.51 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. جالب است بدانید که با این ظرفیت باتری ضخامت Xiaomi Sevi تنها 3 میلی متر است! در نهایت ، از آنجا که شارژر 55 وات توسط این گوشی پشتیبانی می شود ، مشخص نیست که آیا با این گوشی به صورت رایگان عرضه می شود یا خیر. وزن این دستگاه تنها 166 گرم است. شیائومی در گوشی جدید خود بیشتر بر زیبایی و سهولت استفاده تمرکز کرده است. طراحی این دستگاه کاملاً به روز است که نشان می دهد شیائومی توجه بیشتری به بخش طراحی کرده است. با این حال ، نمی توان شباهت بی نظیر ماژول دوربین اصلی این گوشی با Vivo X60 را نادیده گرفت.

از دیگر ویژگی های شیائومی CIVI می توان به بلندگوی استریو Dolby Atmos کالیبره شده سفارشی ، پورت Type-C ، قاب فلزی و صفحه نمایش دو جداره خمیده اشاره کرد. اما قیمت این گوشی دقیقاً چقدر است و در چه نسخه هایی در دسترس خواهد بود؟ همانطور که اشاره کردیم ، این گوشی دارای سه نسخه مختلف است که قیمت آنها به شرح زیر است:

– نسخه 1.5 گیگابایت: 2.1 یوان (معادل 40 دلار آمریکا)

– نسخه 256 گیگابایتی: 1.5 یوان (معادل 40 دلار آمریکا)

– نسخه 56 گیگابایتی: 1.5 یوان (معادل 566 دلار آمریکا)

نظر شما در مورد ویژگی های این دستگاه چیست؟ آیا از رویکرد شیائومی در این گوشی راضی هستید؟ قیمت چند است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا