اخبار فناوری

رندر های Pad Air 2 اوپو جزئیات طراحی این تبلت را نشان می‌دهند

اوپو رویدادی را در ۲۳ نوامبر (۲ آذر ماه) برگزار خواهد کرد. در این رویداد گوشی های سری Reno 11 به همراه تبلت Pad Air 2 معرفی خواهند شد. هم اکنون، این تبلت در وب‌سایت رسمی اوپو مشاهده شده و کاربران می‌توانند آن را برای سفارش از پیش، رزور کنند‌. با مایفون مگ همراه باشید تا نگاهی به رندر های اوپو Pad Air 2 بیندازیم.

اوپو Pad Air 2 از تراشه Helio G99 مدیاتک برخوردار خواهد بود

این تبلت آینده اوپو از صفحه نمایشی با وضوح 2.4K برخوردار خواهد بود. این نمایشگر با فیلترکردن ۶۰ درصد از نور آبی، از صفحه نمایش های LCD معمولی پیشی می‌گیرد. همچنین، نمایشگر پد ایر ۲ دمای رنگ را به طور هوشمند تنظیم می‌کند تا ترشح ملاتونین را کاهش دهد و باعث محافظت از چشم و راحتی خواب شود.

Oppo Pad Air 2

Oppo Pad Air 2

این تبلت از روند فعلی طراحی‌ های متقارن (حاشیه های) نمایشگر استفاده می‌کند و تجربه بصری فراگیر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در قاب پشتی Pad Air 2 یک ماژول دوربین دایره ای شکل قرار دارد. طراحی قاب پشتی نیز ترکیبی از رنگ های مات و براق است. لوگو اوپو در مرکز قرار گرفته و به زیبایی بیشتر این محصول کمک می‌کند.

به نظر می‌رسد که Oppo Pad Air 2 نسخه ری‌برند شده OnePlus Pad Go خواهد بود. این تبلت وان پلاس از تراشه مدیاتک Helio G99 برخوردار است. این محصول از باتری پرظرفیت ۸,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی و دوربین موجود در قاب پشتی OnePlus Pad Go رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد که پاسخگوی خواسته های کاربران امروزی خواهد بود. با توجه به اطلاعات منتشر شده، می‌دانیم که اوپو Pad Air 2 یک تبلت مقرون به صرفه خواهد بود. انتظار می‌رود که این محصول قیمتی حدود ۱،۰۰۰ تا ۱،۵۰۰ یوآن داشته باشد. این دستگاه گزینه ای جذاب برای کاربرانی خواهد بود که در میان محصولات اقتصادی به دنبال فناوری های پیشرفته می‌گردند.

اوپو پد ایر ۲

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که Oppo Pad Air 2 در نسخه های ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی، ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی و ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی به دست خریداران برسد.

تبلت وان پلاس Pad Go با تراشه مدیاتک Helio G99 معرفی شد

با توجه به رندر های منتشر شده، نظر شما درباره Pad Air 2 اوپو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/19/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-pad-air-2-%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%88-%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA-%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا