اخبار فناوری

طراحی و رنگ خاص سری گلکسی S23 در پوستر تبلیغاتی فاش شد

در فاصله کمی بیش از یک ماه تا رونمایی رسمی از سری گلکسی S23 سامسونگ که برای تاریخ 1/12 بهمن شایعات می گویند که پرچمداران آینده این شرکت شامل + Galaxy S23 و Galaxy S23 Ultra آنها از طریق یک پوستر تبلیغاتی که طراحی این گوشی ها را در رنگ خاص خود نشان می دهد، فاش شدند.

طراحی سری گلکسی اس 23 و رنگ خاص آنها

سایت اینترنتی 91 موبایل او اخیراً تصاویر بازاریابی سری گلکسی S23 را منتشر کرده است که گلکسی S23+، Galaxy S23 Ultra و پوشیدنی های فعلی مانند Galaxy Buds 2 Pro و Galaxy Watch 5 را نشان می دهد. علاوه بر این، در این تصاویر، Galaxy S23 Ultra و S23+ در رنگ سبز و صورتی به ترتیب. اینها همان رنگ های خاصی هستند که چندی پیش فاش شده بودند و قرار بود سامسونگ از آنها برای تبلیغ گوشی های پرچمدار آینده خود استفاده کند.

طراحی سری گلکسی اس 23 و رنگ خاص آنها

طراحی سری گلکسی اس 23 و رنگ خاص آنها

این غول کره ای همچنین طراحی جزیره دوربینی را که در گلکسی اس 21 و گلکسی اس 22 دیده بودیم از مدل های استاندارد و اس 23 پلاس کنار گذاشته است. در نتیجه، گلکسی اس 23 پلاس اکنون دارای طراحی بیشتر مطابق با گلکسی اس 22 اولترا است و از لنزهای دوربین جداگانه در حلقه ای در پنل پشتی آن استفاده می کند. همچنین این دستگاه برخلاف مدل Ultra لبه تیز دارای لبه های کمی خمیده است. انتظار می رود مدل پایه گلکسی اس 23 نیز طراحی مشابهی داشته باشد، اگرچه به دلیل استفاده از نمایشگر کوچکتر، ابعاد کلی و ظرفیت باتری کمتری خواهد داشت.

گلکسی اس 23 اولترا اما بسیار شبیه به نسل قبلی خود است. با این حال، تغییرات ظریفی نیز وجود دارد، مانند حلقه های سه لنز دوربین اصلی که اکنون همرنگ بدنه دوربین هستند. شایان ذکر است که گلکسی اس 22 اولترا کنونی دارای حلقه های مشکی در اطراف لنزهای دوربین عقب خود است. این دستگاه همچنان دارای یک حفره نمایشگر مرکزی برای دوربین جلو است که گفته می شود به یک سنسور 12 مگاپیکسلی بهبود یافته مجهز شده است.

نظر شما در مورد طراحی و رنگ خاص سری گلکسی S23 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا