اخبار فناوری

ویدئو نصب بازی‌های اندرویدی روی اپل واچ اولترا را تماشا کنید!

واقعا فکر نمی کردم روزی چنین جمله ای با عبارت Apple Watch Ultra و Android Games به زبان بیاورم اما این اتفاق افتاد و می توانید ویدیوی نصب بازی های اندروید را روی Apple Watch Ultra مشاهده کنید!

بازی های اندروید را روی Apple Watch Ultra نصب کنید

در این دنیای عجیب پیشرفت تکنولوژی، انواع پروژه های به ظاهر مضحک وجود دارد که مردم به آن فکر می کنند. با این حال، چرا که نه؟ بیایید کمی ذهنمان را قلقلک دهیم!

این هفته در Reddit ویدیویی پست شد که کاربری با شناسه u/R3V3RB_7 را نشان می‌دهد تنظیمات عجیب بازی غیر منتظره را نشان دهید. در اینجا ما اپل واچ اولترا مجهز به اندروید را داریم که به یک مچ بند بلوتوث متصل است.

مقوله ذکر شده مدل است دوال سنس سونی کلیدهای اختصاصی دارد و ساعت هوشمند اپل را در بخش تاچ پد دور آنها می پیچد. بنابراین صفحه ساعت درست در وسط دسته قرار دارد، مانند تصاویر بالا.

این ویدیو را با هم ببینیم:

البته انجام بازی های اندروید یا هر بازی ویدیویی دیگر در چنین صفحه نمایش کوچکی با نسبت مربع عملی و منطقی نیست. با این حال، می تواند چیزی که غیرممکن به نظر می رسد را ممکن کند این یک تمرین جالب برای گسترش ذهن است.

اگرچه ساعت موجود در این ویدیو قسمت تاچ پد کنترلر بلوتوث را پنهان می کند و عملکرد جوی استیک ها کمی متفاوت خواهد بود، اما بازی هایی که با آن انجام می شود شبیه ساز پسر بازی خیلی پیچیده نیست و با همان کلیدهای موجود قابل کنترل است.

این اپل واچ ممکن است دستکاری شده باشد

به هیچ چیز نمی ارزد به نظر نمی‌رسد که این اپل واچ اولترا باشد، بدون اینکه سخت‌افزاری به هم بخورد. پلیس اندروید اشاره می کند که به نظر می رسد اپل واچ اولترا در ویدیو باز شده و پنل آن تغییر یافته است (یا احتمالاً جایگزین شده است). بعد از آن نسخه ضعیفتر و سبکتر اندروید روی آن نصب شده و خروجی آن به این صورت است.

نظرت راجع به این ایده چیه؟ اگرچه کاربردی نیست، اما برای شما جالب نبوده است؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/13/%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%88/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا