اخبار فناوری

آپدیت جدید سامسونگ تجربه دوربین گوشی را با Galaxy Buds 2 Pro و Galaxy Watch 4 یا 5 بهبود می بخشد

تصورش سخت است، اینطور نیست؟ چه یک هدفون یا یک ساعت هوشمند بخواهد تجربه دوربین گوشی شما را بهبود بخشد! با این حال، سامسونگ می گوید به روز رسانی برند جدید تجربه دوربین گوشی را با گلکسی بادز 2 پرو و ​​گلکسی واچ 4 یا 5 بهبود می بخشد.

آپدیت جدید سامسونگ برای Galaxy Buds 2 Pro و Galaxy Watch 4 یا 5

امروز سامسونگ آپدیت جدیدی را برای ساعت های هوشمند Galaxy Buds 2 Pro TWS و Galaxy Watch 5 و Galaxy Watch4 منتشر کرد. این به‌روزرسانی‌ها برای بهبود تجربه دوربین در تلفن متصل طراحی شده‌اند.

Galaxy Buds 2 Pro

Galaxy Buds 2 Pro

برای به روز رسانی Galaxy Buds 2 Pro این یک ویژگی جدید ضبط صدا 360 درجه دارد که از میکروفون هر گوشی برای ضبط صدای 360 درجه و اضافه کردن آن به ویدیوی شما استفاده می کند. سامسونگ می گوید این بدان معنی است که کسانی که ویدیوهای شما را تماشا می کنند احساس می کنند در مرکز فضا هستند و همانطور که بیانیه رسمی آنها می گوید:

“آنها صداهای واقعی و غوطه وری را می شنوند که تجربه حضور در آنجا را شبیه سازی می کند.”

این ویژگی از بلوتوث LE Audio استفاده می کند که ضبط دوگوشی را با استفاده از میکروفون چپ و راست به طور همزمان امکان پذیر می کند.

قابلیت ضبط صدا 360 درجه به تدریج در گلکسی بادز 2 پرو منتشر می شود، اما در حال حاضر فقط در صورت داشتن Galaxy Z Flip 4 یا Galaxy Z Fold 4 می توانید از آن استفاده کنید، زیرا به پشتیبانی بلوتوث LE Audio نیاز دارد. دستگاه های گلکسی اس 23 آینده مطمئناً از آن نیز پشتیبانی خواهند کرد.

گلکسی واچ 5

اگر صاحب ساعت هوشمند خانوادگی گلکسی واچ 4 یا گلکسی واچ 5 شما، یک به روز رسانی جدید آینده قابلیت های زوم را به همراه خواهد داشت. این بدان معناست که می توانید زوم دوربین گوشی را از روی ساعت تنظیم کنید.

می توانید با چرخاندن لبه چرخان یا لمس لبه صفحه نمایش ساعت هوشمند سامسونگ، دوربین را بزرگنمایی کنید. به گفته سامسونگ، این ویژگی برای گرفتن سلفی های گروهی یا عکس های گروهی از راه دور ایده آل است، زیرا نیازی به دست گرفتن گوشی به قاب را از بین می برد.

برنامه به روز شده Camera Controller از ماه آینده برای Galaxy Watch5، Galaxy Watch5 Pro، Galaxy Watch4 و Galaxy Watch4 Classic در دسترس خواهد بود.

نظر شما در مورد این به روز رسانی های جدید سامسونگ چیست؟

Samsung Galaxy Buds 2 Pro با صدای Hi-Fi ارائه شد

گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو رسما معرفی شدند: ساعت های هوشمند 2022 سامسونگ

Samsung Galaxy Watch 4 و Watch 4 Classic رسما معرفی شدند: WearOS 3 با طعم OneUI

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا