اخبار فناوری

ویدئو خداحافظی شیائومی با MIUI : از MIUI 1 سال ۲۰۱۰ تا MIUI 14 سال ۲۰۲۳

می‌دانستید که شیائومی ابتدا MIUI را در سال ۲۰۱۰ عرضه کرده و سپس یک سال بعد، در سال ۲۰۱۱ اولین موبایل خود یعنی Mi 1 را معرفی نمود؟ این نشان می‌دهد که پایه شرکت غول‌پیکر امروزی یک پروژه نرم‌افزاری بوده است، پروژه‌ای که وقتی حالا آن را ورق می‌زنید متوجه می‌شوید از ابتدا تلاش بر آن بوده که مشابه iOS اپل یا دیگر پوسته‌های محبوب مانند Sense UIf برند HTC آن زمان باشد. حالا که آپدیت HyperOS شیائومی عرضه شده، ویدئو خداحافظی شیائومی با MIUI منتشر می‌شود. این ویدئو از MIUI 1 سال ۲۰۱۰ تا MIUI 14 سال ۲۰۲۳ را مرور می‌کند.

ویدئو خداحافظی شیائومی با MIUI

آپدیت MIUI 14 پوکو

آپدیت MIUI 14 پوکو

عنوان ویدئو تازه منتشر شده از سوی شیائومی این است:

“سفری در طول زمان – تکامل MIUI”

خب این عنوان بسیار خوب خود را توصیف می‌کند. حدود ۱۳ سال تکامل و پیشرفت رابط کاربری نرم‌افزاری شیائومی که برمبنای اندروید توسعه یافته است، به صورت خلاصه در این ویدئوی سه دقیقه‌ای عنوان می‌شود.

بیاید با هم این ویدئو را ببینیم:

از نسخه MIUI 1 با ظاهر کاملا مشابه آیفون تا نسخه‌های بعدی با ویجت‌های مشابه HTC و MIUI 6 در سال ۲۰۱۵ و عرضه نمونه گلوبال آن که کاملا مشابه با تغییرات iOS 7 (عرضه شده در سال ۲۰۱۳) بود، همه و همه نشان می‌دهد این برند چینی از ابتدا تلاش داشت اندروید را به شکل دیگری به شما عرضه نماید. البته که همیشه ویژگی‌های بسیار مفید و گاها کاملا یکتایی را نیز ارائه کرده است.

ویدیو نحوه تست آپدیت HyperOS شیائومی را تماشا کنید

شیائومی با ری‌برندینگ MIUI به HyperOS تلاش دارد نشان دهد که یک دوره تمام شده و آغاز دوره جدیدی رقم خورده است. آن‌ها آن را به این صورت توصیف می‌کنند:

انسان – خودرو – خانه

تمام آن چه نیاز دارید در یک اکوسیستم هوشمند

مشخصا اشاره مستقیمی به موبایل نیست. این یعنی شاید هایپراواس برای محصولات مرتبط با خودرو، خانه و حتی انسان (!) یک سیستم عامل باشد اما برای موبایل هنوز چنین نیست و یک پوسته اختصاصی روی اندروید خواهد بود.

شما کاربر MIUI بوده‌اید؟ چه تجربه‌ای از این رابط کاربری دارید؟

اگر علاقه دارید که اطلاعات بیشتر درباره HyperOS شیائومی داشته باشید، ۲ ویدئو زیر برای شما مفید خواهد بود:

⚠️ لطفا برای تماشا ویدئو ابتدا فیلترشکن خود را روشن کرده و سپس این صفحه را رفرش کنید تا در کادر پایین ویدئو نمایش داده شود:



 



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/20/%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-miui-%D8%A7%D8%B2-miui-1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%DB%B2%DB%B0%DB%B1/

Updated: 2024-02-17 09:52:23

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا