اخبار فناوری

آپدیت MIUI 14 برای کدام گوشی های پوکو منتشر می شود؟

سرانجام، شیائومی رسما اعلام کرد که کدام یک از گوشی های پوکو، به روز رسانی UI است MIUI 14 البته قبل از این اعلام رسمی، اخبار زیادی در مورد آن منتشر شده بود و برخی از گوشی های هوشمند پوکو نیز نسخه چهاردهم رابط کاربری شیائومی را دریافت کرده بودند.

بسیاری از گوشی های هوشمند پوکو به روز رسانی MIUI 14 را دریافت خواهند کرد

یک ماه پس از انتشار اولین آپدیت MIUI 14 برای گوشی های پوکو، این شرکت رسما اعلام کرد که کدام دستگاه ها این نسخه از رابط کاربری شیائومی را تجربه خواهند کرد. این شرکت اکنون دو گوشی هوشمند دارد POCO X5 و POCO X5 Pro همراه با این دو گوشی هوشمند، لیستی نیز منتشر شده است که نشان می دهد کدام گوشی های پوکو به MIUI 14 آپدیت می شوند.

رابط کاربری MIUI 14 نسبت به نسخه قبلی پیشرفت های چشمگیری داشته است. سایت اینترنتی شیائومی او معتقد است که این نسخه از رابط کاربری شیائومی با بهینه‌سازی‌های مختلف و اندروید 13، گوشی هوشمند شما را سریع‌تر و روان‌تر می‌کند. پس از مدت‌ها وقفه، بالاخره برنامه انتشار MIUI 14 برای دستگاه‌های Poco اعلام شد. اگر از گوشی های هوشمند پوکو استفاده می کنید. اولین سوالی که احتمالاً خواهید پرسید این است که MIUI 14 چه زمانی برای گوشی من منتشر می شود؟ همانطور که می دانید طبق معمول گوشی های پرچمدار ابتدا آپدیت MIUI 14 را دریافت می کنند سپس نوبت به دستگاه های مقرون به صرفه می رسد.

این گوشی ها اولین دستگاه هایی هستند که آپدیت MIUI 14 را دریافت کردند

بیایید به لیست منتشر شده برویم. لازم به ذکر است که برخی از گوشی های موجود در این لیست قبلا آپدیت MIUI 14 را دریافت کرده اند، اگر از مدل های زیر استفاده می کنید و هنوز آپدیت را دریافت نکرده اید، صبر کنید! زیرا این آپدیت به زودی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. آماده سازی MIUI 14 برای مدل های پرچمدار POCO با سرعت زیادی ادامه دارد. گوشی‌های هوشمند زیر ابتدا به‌روزرسانی Miui 14 را دریافت خواهند کرد.

1-POCO F4 GT

2-POCO F4

3-POCO X4 GT

4-POCO F3 GT

5-POCO F3

6-POCO X3 Pro

7-POCO X3 GT

بعد از گوشی های گران قیمت، نوبت به دستگاه های قدیمی یا ارزان قیمت می رسد

در ادامه نام سایر دستگاه ها را ذکر خواهیم کرد. همانطور که می بینید، بسیاری از گوشی های هوشمند پوکو به روز رسانی MIUI 14 را دریافت خواهند کرد. اما به یاد داشته باشید که برخی از گوشی های موجود در این لیست این نسخه از رابط کاربری شیائومی را با اندروید 12 دریافت خواهند کرد. و هیچ آپدیتی برای اندروید 13 وجود نخواهد داشت. برخی از دستگاه های موجود در این مورد لیست (مانند POCO F2 Pro) در حال نزدیک شدن به پایان پشتیبانی نرم افزاری خود هستند.

1-POCO X4 Pro 5G

2-POCO M5

3-POCO M5

4-POCO M4 Pro 5G

5-POCO M4 Pro 4G

6-POCO M4 5G

7-POCO M3 Pro 5G

8-POCO M3 (با اندروید 12)

9- POCO X3 / NFC (اندروید 12)

10-POCO F2 Pro (اندروید 12)

11- POCO M2/Pro (اندروید 12)

آپدیت اندروید 13 شیائومی پوکو ایکس 3 پرو با رابط کاربری MIUI 14 به صورت رسمی در ایران ارائه شد.

همه گوشی های هوشمند موجود در این لیست به زودی به روز رسانی MIUI 14 را دریافت خواهند کرد مایفون مگ با ما همراه باشید زیرا به محض انتشار به‌روزرسانی‌های جدید MIUI 14، این خبر را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

نطر شما چی هست؟ آیا تجربه ای با رابط کاربری MIUI برای POCO دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا