اخبار فناوری

ویدئو تیزر دوربین احتمالی گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ را تماشا کنید

سامسونگ ویدئو جدیدی را منتشر کرده است که قابلیت‌های جدید حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL را نشان می‌دهد. این توانایی‌ها توسط تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 3 که توسط کوالکام طراحی شده ممکن می‌شود. گوشی هوشمندی با چنین سخت افزاری در بازار وجود ندارد، بنابراین این به وضوح یک تیزر برای Galaxy S24 Ultra آینده است. بیاید با هم ویدئو تیزر دوربین احتمالی گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ را تماشا کنیم.

دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ

 

قابلیت جدید Zoom Anyplace به‌طور خودکار سوژه‌ها را در یک ویدیو ردیابی می‌کند، اما همچنان به گرفتن فیلم‌های بدون بزرگنمایی از کل صحنه ادامه می‌دهد. این بدان معناست که حسگر اساساً امکان ضبط دو جریان ویدیوی 4K را دارد. یکی از این کادرها از ناحیه برش خورده و یکی از نمای کلی ضبط می شود و به شما این امکان را می‌دهد تا پس از اتمام تصویربرداری، کادربندی را تغییر دهید. این قابلیت هم در زوم 2 برابر و هم 4 برابر کار خواهد کرد.

همچنین گفته می‌شود که با این ویژگی به طور خودکار سوژه‌ها ردیابی شده و آنها را در آن‌واحد در فوکس نگه می‌دارد، چرا که در اطراف کادر کلی و در هر جهت حرکت می‌کند تا سوژه را در تصویر نگه دارد. این حرکت‌ها شامل نزدیک‌تر شدن به لنز نیز می شود و همه اینها در رزولوشن 4K انجام خواهد شد. طبیعتا این‌ها به لطف کراپ روی ویدئو 8K باید انجام شود و نمی‌توان انتظار داشت که در هر شرایط نوری خروجی خوبی بدهد، با این‌حال توسعه آن جذاب به نظر می‌رسد.

قابلیت AI Remosaic یک روش جدید برای پردازش تصویر است. در حال حاضر، سنسور ISOCELL عکس‌ها را به صورت متوالی پردازش می‌کند یعنی رنگ به رنگ، لایه به لایه. راه حل جدید به شکل موازی است: رنگ، تن، کاهش نویز، وضوح، HDR، پاکسازی، تعادل رنگ سفید و تصحیح سایه لنز همه به طور همزمان اتفاق می افتد.

این بهبود سرعت عکسبرداری را دو برابر افزایش می دهد و منجر به زمان پردازش کمتر و کیفیت تصویر بهتر می شود.

سامسونگ گفته که همه این ویدئو تبلیغاتی «فقط برای اهداف تجسمی» است، اما ما معتقدیم که آنها در گلکسی اس ۲۴ اولترا حاضر خواهند بود، زیرا تأیید شده است که چیپست پرچمدار جدید اسنپدراگون و سنسور 200 مگاپیکسلی توان چنین قابلیت‌هایی را دارند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این قابلیت‌ها در Galaxy S24 Ultra استفاده خواهند شد؟ برای شما جذاب هستند؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/28/%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D8%AA%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%DB%B2%DB%B4-%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا