اخبار فناوری

این اولین رندر سه بعدی پیکسل فولد ۲ است

اوایل ماه جاری میلادی بود که تصویر نمونه اولیه Pixel Fold 2 یه بیرون درز کرد. تصویر مذکور، چندان واضح نبود. هم اکنون اما TT Technology، رندر سه بعدی پیکسل فولد ۲ را به اشتراک گذاشته که طراحی این تلفن هوشمند تاشو را بسیار واضح‌تر، به نمایش می‌گذارد. البته لازم به ذکر است که این رندر سه بعدی، بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی ساخته شده، و ممکن است طراحی واقعی Pixel Fold 2 متفاوت باشد.

طراحی ماژول دوربین پیکسل فولد ۲ متحول شده است

رندر سه بعدی منتشر شده نشان می‌دهد که طراحی ماژول دوربین پیکسل فولد ۲ تغییر محسوسی نسبت به نسل قبل خواهد داشت. این گوشی تاشو، به یک ماژول مستطیلی شکل مجهز شده که از طراحی bar-style به کار گرفته شده در نسل قبل، متفاوت است. سنسورهای دوربین در یک بریدگی قرصی شکل قرار دارند. فلاش LED نیز در سمت راست ماژول، قابل مشاهده است. انتظار می‌رود که Pixel Fold 2 به سیستم دوربین چهارگانه مجهز شود. در این دستگاه از دوربین اصلی، دوربین اولتراواید و تله فوتو استفاده خواهد شد. گفته می‌شود که دوربین چهارم نیز یا از نوع تله فوتو پریسکوپی بوده و یا ToF.

رندر سه بعدی پیکسل فولد ۲

ادعا می‌‌شود که این تلفن هوشمند تاشو آینده گوگل نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه Tensor G4 تأمین خواهد کرد. به نظر می‌رسد که گوگل از به‌کارگیری Tensor G3 در این دستگاه، صرف‌نظر کرده است. اگر این اطلاعات درست باشد، پیکسل فولد ۲ دیرتر از زمان مورد انتظار رونمایی خواهد شد. به طور معمول، گوگل در رویداد سخت افزاری خود در پاییز، چیپست های جدید Tensor را معرفی می‌کند. بنابراین اگر Pixel Fold 2 در رویداد I/O امسال رونمایی شود، از تراشه تنسور جی ۴ بهرمند نخواهد بود.

رندر سه بعدی Pixel Fold 2

اما اگر پیکسل فولد ۲ در رویداد I/O معرفی نشود، احتمالا گوگل برای این دستگاه، تراشه Tensor G4 را در نظر گرفته است‌. منطقی است که گران قیمت‌ترین گوشی هوشمند این شرکت، از جدیدترین تراشه آن نیز برخوردار باشد. اما توجه داشته باشید که تمام اطلاعات مذکور، در حد حدس و گمان است. متاسفانه، سایز جزئیات Pixel Fold 2 به بیرون درز نکرده است. انتظار داریم که به زودی شایعات جدیدی منتشر شده، و سایر مشخصات این دستگاه را فاش کنند.

گوشی تاشو گوگل پیکسل فولد با تراشه Tensor G2 و قیمت 1800 دلار رسماً معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو آینده گوگل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/16/%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%87-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-%DB%B2-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/

Updated: 2024-02-17 09:18:36

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا