اخبار فناوری

ویدئو تست مقاومت پیکسل ۸ پرو گوگل را تماشا کنید

به نظر می‌رسد که با رونمایی از سری Pixel 8 گوگل شاهد یک ارتقا در اکثر جوانب موبایل‌های پرچمدار این شرکت هستیم. مثلا ویدئو تست سقوط پیکسل ۸ پرو گوگل عملکرد بهتر از رقبای اپل و سامسونگ را نشان می‌داد. حالا اما می‌خواهیم با هم به تماشای ویدئو تست مقاومت پیکسل ۸ پرو گوگل بنشینیم.

تست مقاومت پیکسل ۸ پرو

پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو همان طراحی کلی نسل‌های قبلی خود را ارائه می‌کنند. با این حال تفاوت‌های اندکی در گوشه‌های گردتر یا قاب شیشه‌ای پشتی مات وجود دارد. این طراحی جدید باعث ارگونومی بهتر یا اصطلاحا خوش‌دست‌تر شدن محصول شده است.

در تست مقاومت JRE می‌بینیم که این دستگاه از مقاومت خوبی برخوردار است. با این حال این سبب نمی‌شود که مانند تصویر بالا، نمایشگر آن در مقابل شعله آتش هم مقاوم باشد.

البته همانطور که در ویدیو زیر خواهید دید، تست مقاومت در برابر خم شدن را به راحتی پشت سر می گذارد. همچنین در تست خراشیدگی همان مقاومت همیشگیِ ظاهرشدن اولین خراش‌ها در سطح ۶ و خراش‌های عمیق‌تر در سطح ۷ را دیدیم.

این عملکرد بهتر در مقابل تست خم شدن، نسبت به پیکسل ۷ پرو که در این بخش ناامیدکننده ظاهر شده بود، قابل تحسین است. متاسفانه Pixel 7 Pro از قسمت آنتن دچار شکستن جزئی می‌شد اما در پیکسل ۸ پرو اینطور نیست.

نظر شما درباره پیکسل ۸ پرو چیست؟ فکر می‌کنید این دستگاه بتواند با وعده ۷ سال آپدیت اساسی اندروید و تست‌های مثبتی که پشت سر می‌گذارد، نظر کاربران را به خود جلب کند؟

ویدئو تست سقوط پیکسل ۸ پرو گوگل را تماشا کنید: بهتر از رقبای اپل و سامسونگ

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/13/%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%DB%B8-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D9%85%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا