اخبار فناوری

ویدئو بررسی ردمی نوت ۱۳ پرو 5G شیائومی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

دنیای گوشی‌های میان‌رده دنیای جالبی است. اگر نیاز اصلی خود را بدانید، با کمی تحقیق و بررسی گزینه‌های موجود خواهید توانست یک گزینه خوب را انتخاب کنید. برای مثال اگر دوربین اصلی و برای عکاسی برای شما اهمیت داشته باشید، شیائومی سعی کرده یک گزینه خوب را برای‌تان ارائه نماید. این دستگاه کسی نیست جز Redmi Note 13 Pro 5G که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی دارد. اشتباه نکنید، ما فقط به دلیل ابعاد تصویر یا همان مگاپیکسل خروجی دوربین اصلی این دستگاه آن را پیشنهاد نمی‌کنیم. برای شناخت بیشتر نسبت به این دستگاه بیایید ویدئو بررسی ردمی نوت ۱۳ پرو 5G شیائومی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را با هم ببینیم.

ویدئو بررسی ردمی نوت ۱۳ پرو 5G شیائومی

همانطور که گفتیم، شیائومی با Redmi Note 13 Pro 5G تمرکز خود را روی بخش دوربین قرار داده است. برای درک بهتر این موضوع باید بگویم که در حقیقت ردمی نوت ۱۳ پرو 5G دقیقا همان پوکو ایکس ۶ است که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی دارد.

البته بد نیست این موضوع را برجسته کنم که تجربه کاربری کل دوربین‌های این محصول قابل دفاع نیست و فقط همان دوربین اصلی پشتی می‌تواند جالب توجه ظاهر شود. به این معنی که دوربین زاویه دید عریض متوسط رو به پایینی دارد و دوربین زوم مجزا هم که ندارد. هر چند به دلیل حسگر تصویر بسیار بزرگ ۲۰۰ مگایپکسلی آن می‌توانید زوم کراپ-سنسور تا ۴ برابر را داشته باشید اما خیلی روی آن حساب نکنید.

همچنین در بخش فیلم‌برداری هم قرار نیست رضایت خاصی از شما جلب شود. دوربین سلفی اما عملکرد بدی نیست ندارد و در همان سطح متوسط ارزیابی می‌شود.

پس از خواندن این مقدمه، بیایید با هم به تماشای ویدئو بررسی Redmi Note 13 Pro 5G شیائومی بنشینیم:

 

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽



🔼🔼🔼🔼🔼🔼

🔷  همچنین در صورت عدم نمایش کادر بالا، با فیلترشکن روشن روی ✅️  این لینک ✅️ بزنید.

همانطور که در این ویدئو دیدید، در مقایسه با رقبا نمی‌توان گفت که این دستگاه خیلی دست‌وپا بسته است. در مواردی برتری‌های خوب و قابل توجهی دارد، با این حال طبیعتا در دیگر زمینه‌های ضعف‌هایی دارد که اگر برای شما مهم باشد، بهتر است از گزینه‌ها کنارش بگذارید.

مثلا نمایشگر جذاب کم‌حاشیه با رفرش‌ریت بالا و پنل OLED دارد که رزلوشن بیشتری نسبت به +FHD هم به شما می‌دهد اما نمایشگر همیشه روشن یا AOD که واقعا همیشه روشن بماند، ندارد.

یا طراحی آن زیبا و سبک است اما جنس بدنه خیلی قابل پیشنهاد نیست. دوربین اصلی جذاب است اما دوربین‌های کمکی تقریبا غیرقابل استفاده به نظر می‌رسند.

نظر شما چیست؟ چه نگاهی نسبت به ردمی نوت ۱۳ پرو 5G دارید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/07/%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AA-%DB%B1%DB%B3-%D9%BE%D8%B1%D9%88-5g-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا