اخبار فناوری

به گفته سامسونگ، موجی که زیر شیشه صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا می بینیم طبیعی است!

تا اینجای کار، به نظر می رسد پرچمدار 2023 سامسونگ چندان بی نقص نیست. از جانب مشکل تثبیت کننده دوربین Galaxy S23 Ultra در را بشکن آزمون سقوط و عدم ارائه آنچه توسط Corning ادعا شده و اکنون یک مشکل جدید است که البته به گفته سامسونگ طبیعی است. به گفته چند کاربر، موج عجیبی زیر شیشه صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا دیده می شود.

موج زیر شیشه صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا

کاربران Galaxy S23 Ultra اخیراً مشکلی در صفحه نمایش تلفن خود گزارش کرده اند. حتی تعدادی از کاربران عکس ها و فیلم هایی را در مورد آن به اشتراک گذاشتند. اگرچه به نظر یک مشکل جزئی است، اما مشاهده موجی در زیر صفحه نمایش گوشی جدید پریمیوم دقیقاً آن چیزی نیست که انتظار داشتیم.

خوب، «حباب» کوچکی که آشکار شده چیز جدیدی نیست. همچنین در Galaxy S22 Ultra نیز وجود داشت. و تا آنجا که ما به یاد داریم، این مشکل در گلکسی نوت 10 نیز وجود داشت. بنابراین، آیا این بدان معناست که گوشه “حبابی” گلکسی اس 23 اولترا واقعا مشکلی ندارد؟

واکنش سامسونگ چیست؟

سامسونگ توضیح می دهد که این مشکل “یک پدیده عادی” است و بر عملکرد دستگاه تأثیری ندارد. و مهمتر از همه، این شرکت ادعا می کند که تاثیری بر طول عمر محصول ندارد.

این شرکت کره ای مدعی است که صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا از چندین لایه تشکیل شده است. این لایه ها شامل یک لایه ضد گرد و غبار، یک شیشه مقاوم و یک لایه نفوذ ناپذیر است. در نتیجه، موجی که دیده می شود چیزی نیست جز پدیده انکسار نور که از زوایای خاصی قابل مشاهده است.

البته این مشکل فراگیر نیست و در تمامی محصولات تولیدی مشاهده نشده است. نظر شما در مورد این حادثه چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا