اخبار فناوری

واتس اپ چت بات هوش مصنوعی خود را به‌زودی ارائه می‌کند + اسکریت‌شات آیکون میان‌بر

درجریان رویداد Meta Connect 2023، برند متا به‌صورت رسمی اعلام کرد که اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ در آینده نزدیک یک چت بات هوش مصنوعی اختصاصی دریافت خواهد کرد. اکنون، این ویژگی در دسترس آزمایش‌کنندگان منتخب متا قرار داده شده است تا به ارزیابی آن بپردازند. بااین‌حال، مشخص نیست چه زمانی شاهد ارائه گسترده‌تر آن خواهیم بود، اما یک اسکرین‌شات از آیکون میان‌بر آن نشان می‌دهد که زمان انتشار آن نزدیک است.

چت بات هوش مصنوعی واتس اپ

واتس اپ شروع به انتشار آخرین نسخه بتا برای برنامه اندروید خود با شماره نسخه 2.23.24.26 کرده است. به‌گزارش WABetaInfo، به‌روزرسانی جدید که درحال‌حاضر برای دانلود در فروشگاه Google Play در دسترس است، به‌نظر می‌رسد میان‌بر جدیدی برای دستیار هوش مصنوعی دارد.

در اسکرین‌شات خروجی که در تصویر زیر مشخص است، می‌توانید ببینید که یک دکمه جدید در بالای دکمه Chats ظاهر شده است. این دکمه یک آیکون دایره‌ای را نشان می‌دهد که یادآور آیکون قدیمی کورتانای مایکروسافت است. بر اساس گزارش‌ها، وقتی روی این دکمه ضربه بزنید، چت‌بات مبتنی‌بر هوش مصنوعی را برای کمک به سؤالات باز می‌کند. با دکمه جدید هوش مصنوعی، نمایش چت‌بات باید آسان‌تر و راحت‌تر از قبل شود.

چت بات هوش مصنوعی واتس اپ

چت بات هوش مصنوعی واتس اپ

این منبع بیان می‌کند که ویژگی مذکور تنها برای تعداد کمی از کاربران اندرویدی که آخرین نسخه بتا را دریافت کرده‌اند، در دسترس است. بااین‌حال، واتس اپ این ویژگی را در هفته‌های آینده برای افراد بیشتری منتشر خواهد کرد تا سرانجام در هفته‌های آتی شاهد انتشار نسخه نهایی آن برای تمامی کاربران باشیم.

در اوایل این هفته نیز متوجه شدیم که تغییراتی در نسخه پشتیبان چت در نسخه اندروید واتس اپ از دسامبر آغاز می‌شود. درحالی‌که تهیه نسخه پشتیبان درحال‌حاضر رایگان است، پشتیبان‌گیری‌های چت از ماه آینده در حساب Google شما ذخیره‌سازی می‌شود.

نظر شما درباره هوش مصنوعی واتس اپ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/18/%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3-%D8%A7%D9%BE-%DA%86%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%B2%D9%88%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا