اخبار فناوری

هدفون سونی ایرباس WF-C500 و WH-XB910N به طور رسمی معرفی شد

سونی و برند ژاپنی در مورد محصولات صوتی به خوبی برای کاربران شناخته شده است. سونی همچنین در تولید محصولات صوتی بی سیم فعال است. به تازگی ، هدفون های سونی ایرباس WF-C500 و WH-XB910N رونمایی شدند. با معرفی این محصولات جدید با ما همراه باشید.

مشخصات فنی و قیمت هدفون سونی ایرباس WF-C500 و حذف نویز WH-XB910N

جدیدترین ایرباد سونی WF-1000XM4 رونمایی کرده بود این ایرباس از کدک های LDAC پشتیبانی می کند.

سونی ایرباس WF-1000XM4 با پشتیبانی LDAC رسماً راه اندازی شد

مطابق با Android Authority، سونی به تازگی از اعضای جدید هدفون های بی سیم و کیسه های هوای بی سیم خود رونمایی کرده است. این مدل ها WF-C500 و WH-XB910N هستند.

هدفون سونی WH-XB910N به شما این امکان را می دهد که در هر سناریویی از صدای باس تریبل لذت ببرید. اما این هدفون فقط برای دوستداران بیس نیست. برعکس ، این محصولات دارای یک آرایه جدید میکروفون پیشرفته هستند. با این محصولات می توان تماس های کنفرانسی بی عیب و نقص برقرار کرد. ایرباس WF-C500 سونی نیز از فناوری DSEE شرکت ژاپنی استفاده می کند. اما DSEE چیست؟

هدفون های سونی WH-XB910N دارای عملکرد کنترل لمسی هستند. همچنین دارای ویژگی است که به کاربر اجازه می دهد همزمان دو دستگاه را به هدست خود متصل کند. مانند بسیاری دیگر از هدفون های سونی ، WH-XB910N نیز از ویژگی هایی مانند Google Fast Pair و Swift Pair پشتیبانی می کند. با این ویژگی ها می تواند بدون وقفه به دستگاه های Android و Windows متصل شود.

جالب اینجاست که عمر باتری هدفون های جدید سونی با حذف نویز فعال حدود 2 ساعت است! سونی مدعی است که تنها با 3 دقیقه شارژ WH-XB910N ، می توانید 4.5 ساعت از موسیقی لذت ببرید.

بعد از هدفون های جدید سونی ، نوبت به ایرباد ها می رسد. ایرباس جدید سونی از کنترل های لمسی پشتیبانی می کند. دسترسی به دستیار دیجیتال در اختیار این ایرباس است. سونی ادعا می کند ایرباس جدید تنها 5 ساعت عمر باتری دارد. اما با توجه به ظرفیت باتری قاب شارژ ، شما هنوز 2 ساعت عمر باتری خواهید داشت. ژاپنی ها همچنین اعلام کردند که با شارژ 4 دقیقه ای Sony WF-C500 ، می توانید 60 دقیقه به موسیقی گوش دهید.

سونی ایرباس WF-C500

مانند کیسه های هوای WF-1000XM4 ، این کیسه هوای جدید از استاندارد مقاومت در برابر افت IPX4 استفاده می کند. بنابراین ، این کیسه های هوا را می توان در هنگام ورزش در گوش قرار داد. ایرباس جدید سونی مجهز به تراشه اختصاصی است که صدا را به طور همزمان به گوشی های چپ و راست هدایت می کند. بنابراین ، احتمالاً متوجه تأخیر زیادی در پاسخ صوتی سونی ایرباس WF-C500 نخواهید شد. همانطور که در ابتدا ذکر شد ، ایرباس WF-C500 از ویژگی اختصاصی Sony 360 Reality Audio پشتیبانی می کند. اما این امر مستلزم استفاده از سرویس هایی مانند Deezer یا Tidal است.

سونی ایرباس WF-C500

اما قیمت این هدفون و کیسه هوا جدید چقدر است؟ سونی قیمت هدست WH-XB910N را اعلام کرد 140.7 دلار از امروز آماده پیش فروش است. ایرباس WF-C500 نیز با قیمت 7.1 دلار وارد این مرحله شد.

نظر شما در مورد قابلیت های ایرباس جدید و هدفون جدید سونی چیست؟ کدام را ترجیح می دهید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا