اخبار فناوری

نسخه جهانی گلکسی تب اس ۹ اف ای به زودی رونمایی خواهد شد

هفته گذشته بود که Galaxy Tab S9 FE Plus در میان داده های FCC مشاهده شد. هم اکنون، نسخه جهانی گلکسی تب اس ۹ اف ای در وب‌سایت گواهینامه مذکور ظاهر شده است. به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا رونمایی تبلت های فن ادیشن آینده سامسونگ نمانده است.

گلکسی تب اس ۹ اف ای از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد

سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی، در ماه گذشته میلادی از تبلت های پرچمدار سری Tab S9 رونمایی کرد. هم اکنون اما گزارشاتی منتشر شده که ادعا می‌کند، نسخه فن ادیشن این سری نیز در راه است. Galaxy Tab S9 FE+ در FCC مشاهده شد است. نام Tab S9 FE و Tab S9 FE+ نیز در اوایل ماه جاری میلادی، تأیید شد. آخرین اطلاعات فاش شده، وجود نسخه جهانی گلکسی تب اس ۹ اف ای را تأیید می‌کند.

تبلت Galaxy Tab S9 FE در میان داده های FCC

همان طور که وب‌سایت Gizmochina در جدیدترین گزارش خود اشاره می‌کند، نسخه جهانی Galaxy Tab S9 FE با شماره مدل SM-X516B و شارژر EP-TA800، در میان داده های FCC مشاهده شده است. این آداپتور، توان شارژ ۲۵ را دارد. در گزارش های قبلی خود، در مورد Galaxy Tab S9 FE صحبت کردیم که احتمالاً دارای یک پنل LCD ۱۰.۹ اینچی خواهد بود. از دیگر ویژگی های کلیدی این تبلت آینده سامسونگ می‌توان به برخورداری از تراشه اگزینوس ۱۳۸۰، اسپیکر های دوگانه، و حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی اشاره کرد.

اطلاعات مذکور تمام آن چیزی است که درباره Galaxy Tab S9 FE منتشر شده است. متاسفانه ما اطلاعات زیادی را در اختیار نداریم. انتظار می‌رود که در آینده ای نزدیک، اطلاعات بیشتری درباره این تبلت آینده سامسونگ منتشر شود. به محض انتشار اخبار جدید، آن را با شما در مایفون مگ به اشتراک خواهیم گذاشت.

خانواده تبلت گلکسی تب اس ۹ سامسونگ با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy و گواهی IP68 رسما معرفی شد

نظر شما درباره Galaxy Tab S9 FE چیست؟ آیا این تبلت می‌تواند نظر کاربران را به سوی خود جلب کند؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/07/%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%A8-%D8%A7%D8%B3-%DB%B9-%D8%A7%D9%81-%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B2%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D8%B1%D9%88/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا