اخبار فناوری

نسخه جهانی وان پلاس ۱۲ در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شد

وان پلاس در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی پرچمدار جدید خود در چین است. گمانه‌زنی هایی وجود دارد که نشان می‌دهد این تلفن هوشمند احتمالا در اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر (اواسط آذر) معرفی خواهد شد. هم اکنون، نسخه جهانی وان پلاس ۱۲ با شماره مدل CPH2581 و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. هفته پیش، نسخه چینی این دستگاه با شماره مدل PJD110 در بنچمارک AnTuTu ظاهر شده بود.

احتمالا وان پلاس ۱۲ در دو نسخه ۱۶ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم وارد بازار می‌شود

همان‌طور که در اسکرین شات بنچمارک Geekbench مشخص است، بنچمارک مذکور اشاره مستقیمی به Snapdragon 8 Gen 3 نمی‌کند. اما جزئیات CPU و GPU موجود در لیست، برای تایید تجهیز وان پلاس ۱۲ به تراشه پرچمدار کوالکام کافی است. داده های گیک بنچ نشان می‌دهد که این دستگاه دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم بوده و از اندروید ۱۴ بهره می‌برد. احتمالا نسخه جهانی وان پلاس ۱۲ با رابط کاربری OxygenOS 14 به دست کاربران می‌رسد و نسخه چینی این تلفن هوشمند به ColorOS 14 مجهز خواهد بود.

داده های بنچمارک Geekbench

نسخه جهانی OnePlus 12 در تست تک هسته ای بنچمارک Geekbench 6 موفق به کسب امتیاز ۲۱۶۹ شده است. این گوشی هوشمند در تست چند هسته ای نیز امتیاز ۶۵۰۱ را ثبت کرده است. نسخه چینی این دستگاه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم امتیاز چشمگیر ۲,۱۱۰,۸۰۸ را به دست آورده است. از این رو به نظر می‌رسد که OnePlus 12 با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. احتمالا گران قیمت‌ترین نسخه این گوشی هوشمند دارای ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 خواهد بود.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که OnePlus 12 به یک صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی OLED  با وضوح 2K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز شود. صفحه نمایش این دستگاه توانایی تولید حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت را خواهد داشت. دوربین اصلی این گوشی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX966 با لرزشگیر اپتیکال مجهز می‌شود. دوربین اولترا واید و پریسکوپی این دستگاه نیز به ترتیب وضوح ۴۸ و ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند دارای باتری ۵,۴۰۰ میلی آمپری باشد و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی (به علاوه شارژ بی سیم ۵۰ واتی) پشتیبانی کند.

امتیاز بنچمارک AnTuTu وان پلاس ۱۲ فاش شد: بیش از ۲ میلیون

نظر شما درباره OnePlus 12 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/31/%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%DB%B1%DB%B2-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا