اخبار فناوری

معرفی رسمی اسپیکر بلوتوث ضد آب Samsung Sound Tower MX-ST45B: 160 وات، 580 دلار

سامسونگ در صنعت بلندگوهای بلوتوث نام چندان شناخته شده ای نیست، اما برندهای مختلفی مانند Level را عرضه کرده است. جدیدترین محصول این شرکت «برج صدا» نام دارد و دلیل نامگذاری آن را به راحتی می توانید از طراحی آن متوجه شوید. اسپیکر بلوتوث ضد آب Samsung Sound Tower MX-ST45B به طور رسمی اعلام شد که توان 160 وات را با قیمت 580 دلار ارائه می دهد.

اسپیکر بلوتوث ضد آب Samsung Sound Tower MX-ST45B

بدیهی است که این اسپیکر بلوتوث دارای باتری داخلی است. به لطف اتصال بلوتوث، می توان همزمان به تلویزیون و حداکثر دو گوشی هوشمند متصل شد. این قابلیت اتصال به دو دستگاه مجزا این می تواند مفید باشد، به خصوص در مهمانی ها.

ما در مورد مهمانی صحبت کردیم و باید بگوییم چراغ های LED داخلی می تواند با ریتم موسیقی رقص روشن شود. حتی اگر فضای کافی و تعداد این اسپیکرها را داشته باشید، می توانید حداکثر 10 دستگاه را با هم جفت کنید و لذت ببرید!

برج بلندگوی بلوتوث MX-ST45B دارای گواهی IPX5 همچنین دارای مقاومت در برابر آب است. یعنی می توانید از آن در کنار استخر استفاده کنید اما اصلا نباید وارد آب شود. ضمناً در برابر باران و پاشیدن آب برای او اشکالی ندارد.

برج صدای باتری MX-ST45B با یک بار شارژ تا 12 ساعت دوام دارد، اما اطلاعاتی در مورد مدت زمان شارژ شدن آن وجود ندارد. علاوه بر این، هنگامی که این اسپیکر روی باتری است، قدرت آن به نصف کاهش می یابد و به 80 وات RMS می رسد. در صورت اتصال به برق دارای توان 160 وات می باشد.

برج صوتی سامسونگ MX-ST45B ابعاد برابر با 281.0 x 562.0 x 256.0 میلی متر و وزن 8 کیلوگرم آیا او دارد بنابراین، بسیار قابل حمل نیست، اگرچه به لطف باتری داخلی و اتصال بی سیم بلوتوث می توان آن را جابجا کرد.

این اسپیکر دارای ورودی 3.5 میلی متری است و دارای یک کنترل از راه دور است، البته ورودی دیسک (CD، DVD، Blueray) ندارد، اما حیف است که جفت NFC را ارائه نمی دهد.

خوشبختانه پخش موسیقی از USB و فرمت های AAC، WAV، FLAC و MP3 پشتیبانی می شود.

قیمت اسپیکر بلوتوث ضد آب سامسونگ

اکنون Sound Tower MX-ST45B فقط در فروشگاه اینترنتی سامسونگ برزیل با قیمت معادل 579 دلار است وجود دارد. اشتراک 6 ماهه Spotify Premium نیز به خریدارانی که برای اولین بار خریداری می کنند ارائه می شود.

نظر شما در مورد این اسپیکر بلوتوثی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا