اخبار فناوری

شارژر 260 واتی اینفینیکس در حال توسعه + شارژر بی سیم 100 واتی است

اگر می‌خواهید برندتان شنیده شود، یکی از راه‌ها این است که برای شکستن یک رکورد تلاش کنید. برند اینفینیکس این مسیر را طی می کند و وارد دره برق شارژ می شود. اگرچه شارژر 260 واتی از شارژر ریلمی 240 واتی سریعتره ولی شارژر 300 واتی شیائومی پایین تر می ایستد. در هر صورت، رتبه دوم برای یک برند کمتر شناخته شده بد نیست. شارژر 260 واتی اینفینیکس در دست توسعه است و حتی یک چیز جالب دیگر از این برند وجود دارد که شارژر بی سیم 100 واتی است.

شارژر 260 واتی اینفینیکس

به تازگی تصویری از شارژر 260 واتی Thunder Charge اینفینیکس منتشر شده است که در کنار یک گوشی موبایل با برند اینفینیکس قرار گرفته است. این دستگاه مشابه است Infinix Zero Ultra به نظر می رسد محصولی که قبلا با شارژ 180 واتی عرضه شده بود.

سیستم شارژ جدید 260 واتی اینفینیکس ظاهرا دارای پمپ شارژ چهار طرفه 100 واتی و طراحی مدار AHB با کنترل شارژ ایمن خواهد بود.

منبع تصویر اشاره می کند که اینفینیکس در حال آزمایش فناوری شارژ بی سیم 100 واتی است. این محصول دارای طراحی کویل سفارشی با بهبود راندمان شارژ، کاهش مقاومت داخلی و افزایش زمان شارژ در حداکثر توان است.

شارژر 260 وات

شارژر 260 وات

به گفته منبع، اینفینیکس فناوری شارژ سریع 260 واتی خود را در 18 مارس 1401 معرفی خواهد کرد. باید دید که آیا شاهد عرضه گوشی جدیدی در کنار شارژر 260 واتی خواهیم بود یا نسخه اصلاح شده Infinix Zero Ultra عرضه خواهد شد. استفاده شده.

در هر صورت، در صورت عرضه موبایل جدید مجهز به سیستم شارژ فوق، این برند به رتبه اول بالاترین توان شارژ موجود در یک دستگاه تجاری دست خواهد یافت. با این حال، شارژر 300 واتی ردمی شیائومی هنوز در یک تلفن همراه تجاری استفاده نشده است.

عرضه رسمی شارژر ردمی 300 واتی شیائومی: 0 تا 100 در 5 دقیقه

نطر شما چی هست؟ به نظر شما این بازی قدرت شارژ و افزایش سرعت شارژ گوشی تا کجا پیش خواهد رفت؟ فناوری شارژر 300 واتی ردمی می تواند باتری 4100 میلی آمپر ساعتی را از 2 تا 100 درصد در کمتر از 5 دقیقه شارژ کند که واقعاً خوب است.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا