اخبار فناوری

مشکل قلم Galaxy S23 Ultra S توسط کاربران گزارش شده است

گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ به عنوان یک پرچمدار رده بالای اندرویدی در سال 2023 چندان بی نقص نبوده است. مثلا موج زیر صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا و مشکل تثبیت کننده دوربین این یکی از مواردی است که تاکنون از کاربران سونی شنیده ایم. اخیراً موضوع قلم گلکسی اس 23 اولترا اس نیز مطرح شده است و هنوز هیچ بازخورد رسمی از سوی سامسونگ در مورد آن نداریم.

مشکل قلم Galaxy S23 Ultra S Pen

همانطور که می دانید، Galaxy S23 Ultra دارای یک قلم داخلی فعال به نام S-Pen است که به کاربران اجازه می دهد از دستگاه خود با دقت و کنترل بیشتری استفاده کنند.

برای هرکسی که نیاز به یادداشت برداری، نقاشی یا انجام کارهای دیگری دارد که نیاز به ورودی دقیق تری نسبت به لمس انگشت دارند، وجود چنین قلمی ضروری است. با این حال، برخی از مشتریان گزارش داده اند که S-Pen به طور متناوب از تلفن هوشمند جدا می شود و برخی از ویژگی ها را غیرفعال می کند.

با گلکسی نوت 9، سامسونگ اتصال بلوتوث را به قلم S اضافه کرد و عملکرد بیشتری به آن داد. در واقع برای نوشتن روی صفحه نمایش سری گلکسی نوت و گلکسی اس اولترا (از S21 اولترا) یا محصولات دیگر نیازی به اتصال بلوتوث ندارید، بلکه بیشتر امکانات آن به اتصال بلوتوث متصل است.

مشکل فعلی گزارش شده برای گلکسی اس 23 اولترا قطع شدن بلوتوث قلم S از دستگاه است.

کاربران گلکسی اس 23 اولترا چندین راه برای رفع این مشکل پیدا کرده اند که یکی از آنها ریست کردن قلم اس پن است. برای دسترسی به این گزینه، کاربران باید منوی «ویژگی‌های پیشرفته» را در برنامه تنظیمات باز کرده و سپس روی دکمه سه نقطه ضربه بزنید تا بازنشانی شود.

گزینه “Keep S Pen Connected” که به طور پیش فرض برای صرفه جویی در مصرف باتری غیرفعال است، راه حل بالقوه دیگری برای این مشکل است. کاربران باید اپلیکیشن Settings را باز کنند، به ویژگی های پیشرفته بروند، S Pen را انتخاب کنند و سپس Additional S Pen Settings را انتخاب کنند تا این ویژگی فعال شود.

در حال حاضر هیچ بیانیه رسمی در مورد این موضوع وجود ندارد و این برند هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

گلکسی اس 23 اولترا دارید؟ امیدوارم این مشکل رو نداشته باشی

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا