اخبار فناوری

اسم رمز اندروید 15 گوگل احتمالا بستنی وانیلی خواهد بود

اگرچه در آخرین نسل های اندروید نام رمز دسر آن زیاد گفته نمی شود اما به این معنی نیست که چنین نامی ندارد. پس از انتشار نسخه پیش نمایش اندروید 14 برای توسعه دهندگان، شایعات در مورد اندروید 15 به کندی در حال آمدن هستند. به نظر می رسد که اسم رمز اندروید 15 گوگل احتمالا بستنی وانیلی خواهد بود.

پسورد گوگل اندروید 15

بر اساس گزارشی جدید، آپدیت بعدی اندروید گوگل با نام رمز “Vanilla Ice Cream” منتشر خواهد شد. با توسعه نسخه های اندروید و رسیدن به عدد 15، در سمتی که نام دسرها بر اساس الفبای انگلیسی است، به حرف V رسید. تقریباً پایان الفبای انگلیسی است و فقط حروف W، X، Y، Z باقی مانده است.

با توجه به حرف V، گوگل تصمیم گرفت از نام بستنی وانیلی استفاده کند. اندروید 14 که به حرف U رسیده است از Upside Down Cake به عنوان اسم رمز خود استفاده می کند.

بستنی وانیلی

بستنی وانیلی

اگرچه هیچ جزئیاتی در مورد آنچه انتظار می رود با به روز رسانی جدید اندروید ارائه شود در دسترس نیست. طبق روال فعلی باید گفت که آپدیت اندروید 15 تا سال 2024 عرضه خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که آپدیت اندروید 15 چه چیزی را به همراه خواهد داشت. در حالی که صحبت از آپدیت اندروید 15 است، برخی از برندها هنوز هم این روزها گوشی های جدید اندروید 12 خود را عرضه می کنند، همچنین این روزها توسعه دهندگان در حال آزمایش اندروید 14 هستند. برخی از برندها در تلاش هستند تا آپدیت اندروید 13 را برای تلفن های همراه خود منتشر کنند.

پاراگراف بالا به وضوح به ما می گوید که هیچ ایده ای وجود ندارد که اندروید 15 چه خواهد بود. نسل جدید U-material تغییر خاصی نداشت.

نطر شما چی هست؟ چه تغییراتی از اندروید 15 انتظار دارید؟ اگر کاربر اندروید هستید، در حال حاضر کدام نسخه را دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا