اخبار فناوری

مشخصات Nothing Phone (2a) فاش شد: دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

هم اکنون تقریباً مطمئن هستیم که کمپانی Nothing در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است. به لطف افشاگر معروف اطلاعات یعنی Yogesh Brar، مشخصات و محدوده قیمت Nothing Phone (2a) فاش شده است. دیروز نیز تصویر واقعی نمونه اولیه این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده بود.

گوشی Nothing Phone (2a) از صفحه نمایش OLED بهره می‌برد

گفته می‌شود که Phone 2a دارای صفحه نمایش OLED ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. صفحه About Phone این گوشی هوشمند نشان می‌دهد که دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی است. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند اقتصادی آینده ناتینگ را تأمین خواهد کرد. این دستگاه دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود. البته انتظار می‌رود که پیکربندی های دیگری نیز برای ناتینگ فون 2a در نظر گرفته شود.

تصاویر زنده Nothing Phone (2a)

از دیگر مشخصات Nothing Phone (2a) می‌توان به برخورداری از دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اشاره کرد. یکی از این دوربین های قرار گرفته در قاب پشتی دوربین اصلی بوده و دیگری احتمالا از نوع اولتراواید است. Nothing Phone (2) نیز مشابه این تلفن هوشمند دارای دوربین اصلی و اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی است. انتظار می‌رود که دوربین سلفی Phone (2a) وضوح ۱۶ مگاپیکسلی داشته باشد.

انتظار می‌رود که ناتینگ فون 2a از رابط کاربری Nothing OS 2.5 مبتنی بر اندروید ۱۴ بهره‌مند باشد. این شرکت اخیراً شروع به عرضه Nothing OS 2.5 برای کاربران Phone (2) کرده است. تصاویر زنده منتشر شده از Nothing Phone (2a) نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند طراحی متفاوتی از Phone (2) دارد. احتمالا پس از این نیز ،گوشی های پریمیوم و اقتصادی کمپانی Nothing طراحی های متفاوتی خواهند داشت. ناتینگ فون 2a از المان های Glyph کمتری نسبت به برادر بزرگتر خود برخوردار است. البته انتظار می‌رود که چراغ های LED موجود در قاب این تلفن هوشمند نیز از نوتیفیکیشن برنامه ها پشتیبانی کند.

احتمالا ناتینگ فون 2a در هشتم اسفند ماه با قیمت حدود ۴۰۰ دلار معرفی می‌شود

ادعا می‌‌شود که Nothing Phone (2a) در کنگره جهانی موبایل (MWC) رونمایی خواهد شد. Nothing رویدادی را در ۲۷ فوریه (۸ اسفند) برگزار خواهد کرد. احتمالا گوشی هوشمند مورد بحث نیز در همین مراسم، معرفی می‌شود. انتظار می‌رود که Nothing Phone (2a) با قیمت حدود ۴۰۰ دلار عرضه شود.

گوشی ارزان ناتینگ در راه است: Nothing Phone 2a

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی ناتینگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/17/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-nothing-phone-2a-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D9%88%DA%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%DB%B5%DB%B0-%D9%85%DA%AF%D8%A7%D9%BE/

Updated: 2024-02-17 09:54:42

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا