اخبار فناوری

تلفن جدید Poco با نام POCO C31 در 8 اکتبر معرفی می شود

چند روز پیش ، POCO اعلام کرد که تلفن هوشمند سری C در 30 سپتامبر (8 اکتبر) معرفی می شود. امروز بالاخره پوکو با گذاشتن پوستر نام این دستگاه را نشان داد. تلفن جدید این برند POCO C31 نام دارد. مطمئناً با توجه به نام پوکو ، او در این گوشی جهش بزرگی در مقایسه با آن می بیند POCO C3 خواهیم بود.

محصول بودجه جدید پوکو POCO C31 نام خواهد داشت

یک تیزر کوتاه که امروز در توییتر به اشتراک گذاشته شد ، نام گوشی را تأیید کرد و بخشی از صفحه نمایش و طراحی آن را نیز نشان می دهد. طبق تصویر منتشر شده ، صفحه نمایش این گوشی مجهز به لبه های بریدگی و باریک در هر دو طرف است. اما لبه پایینی کمی ضخیم تر است. البته از محصول مقرون به صرفه نباید انتظار بیشتری داشت. اما بهتر بود به جای شیائومی Drop Notch به دنبال روندهای جدیدی مانند Punch Hull باشید. متأسفانه ، تیزر نسخه پشت گوشی را نشان نمی دهد. با این حال ، ممکن است قبل از معرفی در روز پنجشنبه شاهد افشای کامل و همچنین تأیید برخی از مشخصات آن باشیم.

POCO C31

بر اساس این گزارش GizmoChinaاز آنجایی که تلفن جدید Poco متعلق به سری C و همچنین ظاهر آن است ، باید منتظر محصولات مقرون به صرفه و مقرون به صرفه از شیائومی باشیم. POCO C31 احتمالاً به عنوان رقیبی برای Realme C25Yکه چند روز پیش در هند معرفی شد ، وارد بازار می شود. Realme C25Y یک گوشی Unisoc T610 با صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD + HD ، دوربین عقب دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی ، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و برچسب قیمت 10999 (149 دلار آمریکا) است.

تلفن جدید سری C Poco در 29 اکتبر 1400 رونمایی می شود

با توجه به اطلاعات منتشر شده در مورد POCO C31 ، آیا آن را محصول جذابی می دانید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا