اخبار فناوری

مشخصات کلیدی موتورولا Edge 50 Fusion فاش شد: اسنپدراگون ۶ نسل ۱

موتورولا به تازگی تأیید کرده که رویدادی را در تاریخ ۳ آوریل (۱۵ فروردین) برگزار خواهد کرد. در حالی که انتظار می‌رود این برند گوشی جدیدی از سری Edge را معرفی کند؛ اما هنوز مشخص نیست که موتورولا از Edge 50/ Edge 50 Pro رونمایی می‌کند یا تصمیم بر معرفی Edge 50 Fusion را در تاریخ مذکور دارد. هم اکنون افشاگر معروف اطلاعات، Evan Blass، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X مشخصات کلیدی موتورولا Edge 50 Fusion را به اشتراک گذاشته است.

احتمالا موتورولا Edge 50 Fusion قیمتی حدود ۳۰۰ دلار خواهد داشت

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی این افشاگر اطلاعات، موتورولا Edge 50 Fusion با اسم رمز Cusco شناخته می‌شود. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی P-OLED خواهد بود. متاسفانه اما در حال حاضر اطلاعاتی درباره وضوح و رفرش ریت این نمایشگر به بیرون درز نکرده است. تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ نیروی پردازشی مورد نیاز موتورولا اج ۵۰ فیوژن را تأمین می‌کند. برخورداری از تراشه مذکور نشان می‌دهد که این دستگاه، یک گوشی میان‌رده با قیمتی حدود ۳۰۰ دلار خواهد بود. Edge 50 Fusion با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به دست کاربران می‌رسد. این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهرمند بوده و از شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

رندر Motorola Edge 50 Pro

دوربین سلفی موتورولا اج ۵۰ فیوژن به یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. دوربین اصلی موجود در قاب پشتی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. در این گزارش به نسخه اندروید Edge 50 Fusion اشاره‌ای نشده است. اما انتظار می‌رود که این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری MyUX به دست کاربران برسد.

برای محافظت بیشتر از صفحه نمایش، موتورولا Edge 50 Fusion به شیشه گوریلا گلس ۵ مجهز می‌شود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند از استاندارد IP68 (محافظت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) برخوردار باشد. این دستگاه در رنگ های مختلفی مانند صورتی و آبی (با قاب پشتی چرمی) به دست کاربران می‌رسد.

رندر و مشخصات کلیدی موتورولا Edge 50 Pro فاش شد

می‌دانیم که موتورولا همچنین در حال کار بر روی Edge 50 Pro است که انتظار می‌رود با نام Moto X50 Ultra در چین و با اسم Edge 2024 در ایالات متحده عرضه شود. با وجود آنکه تاکنون گوشی های هوشمندی به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده‌اند‌، اما Moto Edge 50 Pro اولین تلفن هوشمند موتورولا با این تراشه خواهد بود.

با توجه به افشای مشخصات کلیدی موتورولا Edge 50 Fusion، نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/15/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%88%D9%84%D8%A7-edge-50-fusion-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا