اخبار فناوری

مشخصات کامل پیکسل 8 پرو گوگل فاش شد

با نزدیک شدن به فصل پاییز و موعد رونمایی رسمی از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار Google Pixel، به‌تازگی مشخصات کامل مدل پیکسل 8 پرو فاش شده است که از برخی پیشرفت‌های قابل‌توجه به‌ویژه سنسور دوربین اصلی بزرگتر و حسگر اثرانگشت اولتراسونیک حکایت دارد.

مشخصات کامل پیکسل 8 پرو گوگل

اطلاعات فاش‌شده مربوط به پیکسل 8 پرو توسط Yogesh Brar توییت شده و با نمایشگر 6.7 اینچی QHD+ LTPO OLED آن شروع می‌شود. این افشاگر بیان می‌کند که قدرت پیکسل 8 پرو توسط چیپست جدید Tensor G3 خود گوگل درکنار تراشه Titan برای افزایش امنیت تأمین خواهد شد.

شایعه شده است که ترکیب دوربین سه‌گانه پشتی Pixel 8 Pro دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی بزرگتر از نوع GN2 سامسونگ با OIS، یک سنسور فوق‌عریض 64 مگاپیکسلی و یک سنسور زوم پریسکوپی 48 مگاپیکسلی است. همچنین دوربین سلفی در سوراخ نمایشگر جلویی شامل یک سنسور 11 مگاپیکسلی است.

از نظر داخلی، شایعه شده است که پیکسل 8 پرو 12 گیگابایت رم برای هر دو نوع حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی خود ارائه می‌دهد. همچنین باتری 4950 میلی‌آمپرساعتی این دستگاه با قابلیت شارژ سیمی 27 واتی همراه خواهد بود.

اندروید 14 (همان‌طور که انتظار می‌رفت) سیستم‌عامل این گوشی را شکل داده و دو سنسور کاملاً جدید دما در زیر فلاش دوربین پشتی و اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر نیز برای آن درنظر گرفته شده است.

مشخصات کامل پیکسل 8 پرو گوگل

مشخصات کامل پیکسل 8 پرو گوگل

درنهایت، شایعه شده است که پیکسل 8 پرو در ماه اکتبر معرفی خواهد شد که مطابق با نسل‌های پیشین سری پیکسل است.

افشاگری بسیار قابل‌توجهی از ماه‌های گذشته به جزئیات چیزی که اکنون می‌دانیم سنسور دمای پیکسل 8 پرو می‌باشد، پرداخته است. این ویدیو توضیح می‌دهد که کاربران می‌توانند از حسگر دستگاه که در زیر فلاش LED آن قرار دارد، برای ارزیابی دمای خود با حرکت دادن تلفن روی پیشانی خود استفاده کنند.

شایعات فعلی مربوط به دوربین‌های پیکسل 8 پرو منعکس‌کننده چیزهایی است که قبلاً در مورد ارتقاء احتمالی آن نسبت‌به پیکسل 7 پرو شنیده بودیم. درهمین‌راستا، دوربین اصلی ارتقا یافته این گوشی ممکن است از سنسور ISOCELL GN2 سامسونگ استفاده کند. علاوه‌بر این، شایعه شده بود که لنز فوق‌عریض دارای سنسور Sony IMX787 است که نسبت‌به IMX385 قدیمی پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای را تجربه می‌کند.

مشخصات باتری پیشنهادی نیز مشابه چیزی است که پیش از این شنیده بودیم. این افشاگری همچنین به قابلیت‌های بالقوه شارژ بی‌سیم این گوشی اشاره کرده و بیان می‌کند که کاربران ممکن است شارژ وایرلس 24 واتی را در آن بیابند.

یک هفته شایعه‌ای منتشر شد مبنی‌بر اینکه مدل پایه پیکسل 8 ممکن است کمی بیشتر از سال گذشته قیمت داشته باشد و درعین‌حال برخی از بهبودهای احتمالی دوربین نیز برای آن درنظر گرفته شده است.

نظر شما درباره مشخصات کامل پیکسل 8 پرو گوگل چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/18/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-8-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا