اخبار فناوری

مشخصات کامل هواوی Nova 11 Ultra قبل از رونمایی + تیزر فاش شد

سری گوشی های نوا هوآوی در تاریخ 17 آوریل (28 فروردین) رونمایی خواهند شد. این سری باید از سه نسخه nova 11، 11 pro و 11 ultra تشکیل شده باشد. اکنون، Whistleblower معروف Digital Chat Station مشخصات کامل Nova 11 Ultra را به اشتراک گذاشته است. با مایفون مگ با ما همراه باشید تا با جزئیات این گزارش آشنا شوید.

مشخصات هواوی Nova 11 Ultra فاش شد: استفاده از اسنپدراگون 778G 4G

همانطور که گفته شد، مشخصات کامل هواوی نوا 11 اولترا به بیرون درز کرده است. گفته می شود این گوشی هوشمند دارای تراشه قدرتمندی است اسنپدراگون 778G 4G البته این دستگاه قبلا تست هایی را با تراشه نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس پشت سر گذاشته بود. اما به نظر می رسد هواوی به جای آن از اسنپدراگون 778G استفاده خواهد کرد. استفاده از این تراشه قیمت نهایی Nova 11 Ultra را مقرون به صرفه تر می کند.

در پوستری که هواوی منتشر کرده، نوا ۱۱ اولترا به چشم می خورد

یکی از ویژگی های برجسته هواوی نوا 11 اولترا صفحه نمایش 6.78 اینچی آن است. این نمایشگر دارای لبه های خمیده، رزولوشن 2562×1200 پیکسل، نرخ رفرش 120 هرتز و فناوری کاهش نور PWM 1440 هرتز است.گفته می شود این گوشی هوشمند دارای دوربین سلفی دوگانه 8+60 مگاپیکسلی است. دو لنز دوربین باید در یک بریدگی کپسولی شکل در سمت چپ نیمه بالایی صفحه نمایش قرار بگیرند. دوربین سلفی این گوشی هوشمند دارای زوم اپتیکال ۲ برابری خواهد بود.

تاریخ عرضه سری نوا ۱۱ هواوی اعلام شد: ۲۸ آوریل

مانند گیزموچینا همانطور که گفته شد، سه لنز دوربین در پشت Nova 11 Ultra دیده می شود. دوربین اصلی این گوشی هوشمند دارای رزولوشن 50 مگاپیکسلی (آرایش پیکسلی RYYB) می باشد. دوربین اصلی نیز دارای فناوری دیافراگم متغیر خواهد بود. دوربین دوم این گوشی هوشمند دارای رزولوشن 8 مگاپیکسلی و فوق عریض است. این دستگاه دارای دوربین ماکرو نیز خواهد بود. هواوی برای این گوشی هوشمند جدید یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی را انتخاب کرده است. این دستگاه از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند.گفته می شود هواوی نوا 11 دارای ضخامت 7.99 میلی متر و وزن 188 گرم است.

تیزر سری Nova 11 منتشر شد

انتظار داریم این گوشی هوشمند قابلیت ارتباط ماهواره ای داشته باشد. یک تریلر از سری نوا 11 منتشر شده است که این دستگاه را به رنگ سبز نشان می دهد. ویدئویی که هواوی منتشر کرده طراحی این گوشی های هوشمند را نشان می دهد. قاب سبز رنگ پشت این گوشی های هوشمند هوآوی روکشی چرمی دارد و لوگوی Nova روی تمام قاب پشتی درج شده است.

نظر شما در مورد این سری از گوشی های هوشمند نوا چیست؟ آیا کمبود خدمات گوگل همچنان پاشنه آشیل گوشی های هوشمند هواوی است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا