اخبار فناوری

صفحه نمایش کاور گلکسی Z Flip 5 بزرگتر و واضح تر از حد انتظار خواهد بود

سامسونگ گلکسی زد فلیپ در اواخر امسال به‌روزرسانی عظیمی دریافت خواهد کرد. برخی ممکن است بگویند این بهترین آپدیت در تاریخ این سری خواهد بود. پیش از این، شواهد نشان می داد که گلکسی زد فلیپ 5 صفحه نمایش پوشش بیشتری خواهد داشت و اکنون جزئیات بیشتری در مورد ابعاد و وضوح نهایی آن فاش شده است.

صفحه نمایش پوششی Galaxy Z Flip 5

به گفته یک تحلیلگر معتبر صنعت نمایشگر، DSCCrossهمانطور که قبلاً گفته شد، گلکسی زد فلیپ 5 صفحه نمایش 3.14 اینچی بدون حاشیه ندارد، اما یک پنل بزرگتر 3.8 اینچی دارد. همانطور که انتظار می رفت، این نمایشگر ثانویه باید تقریباً تمام نیمه بالایی پنل پشتی Z Flip 5 را پوشش دهد.

یک پنل 3.8 اینچی نسبت به صفحه نمایش 1.9 اینچی بدون حاشیه گلکسی زد فلیپ 4 یک ارتقاء بزرگ است و دقیقاً همان اندازه صفحه نمایش است. پوشه گلکسی 2 خواهد بود. این دستگاه در واقع یک گوشی تاشو بود، اما نه با یک تاشو واقعی، بلکه ترکیبی از گوشی های تاشوی کلاسیک با دکمه های فیزیکی و صفحه نمایش گوشی هوشمند و سیستم عامل.

پس از انتشار این اطلاعات، افشاگر معروف، جهان یخیداده های قبلی را کمی اصلاح کرد و ابعاد دقیق نمایشگر خارجی Z Flip 5 را برابر با 3.4 اینچ و وضوح آن را نیز برابر کرد. 720×748 بیان. با توجه به تاریخچه این دو افشاگر، اطلاعات Ice Universe احتمالا به محصول نهایی نزدیکتر خواهد بود.

صفحه نمایش پوششی Galaxy Z Flip 5

صفحه نمایش پوششی Galaxy Z Flip 5

همراه با اطلاعات صفحه نمایش کاور، منبع همچنین فاش کرد که Samsung Display چه زمانی ارسال پنل ها را آغاز می کند و چه زمانی غول فناوری کره ای مونتاژ Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 آینده خود را آغاز می کند.

عرضه پنل دو دستگاه تاشو نسل جدید قرار است از اردیبهشت ماه آغاز شود. سپس، انتظار می رود سامسونگ فرآیند تولید را در ماه ژوئن آغاز کند. طبق این زمان بندی، پیش بینی می شود نسل جدید گوشی های تاشو سامسونگ، مشابه مدل قبلی خود، در حدود مرداد ماه به صورت رسمی معرفی شود.

گزارش دیگری در اوایل امروز حاکی از آن بود که سامسونگ می‌تواند از پنل‌های OLED مبتنی بر ماده M12 برای گوشی‌های تاشوی آینده‌اش استفاده کند، حتی اگر اولین گوشی تاشو گوگل باشد. پنل های OLED ممتاز مبتنی بر M13 بهره بردن از

نظر شما در مورد اندازه صفحه نمایش قاب Galaxy Z Flip 5 چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا