اخبار فناوری

مشخصات کامل شیائومی ۱۴ پیش از رونمایی فاش شد

انتظار می‌رود که شیائومی در اواخر ماه جاری میلادی از نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار خود رونمایی کند. هم اکنون، پوستری از نسخه استاندارد سری شیائومی ۱۴ منتشر شده که مشخصات کامل این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد.

شیائومی ۱۴ با سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در راه است

جانشین سری Xiaomi 13 در راه است. چندی پیش رندر های Xiaomi 14 Pro به بیرون درز کرد. پوستری منتشر شده که مشخصات کامل شیائومی ۱۴ را فاش می‌کند. این پوستر نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مذکور دارای ماژول دوربین مربعی شکل با سه سنسور خواهد بود. در مرکز این ماژول، لوگو لایکا دیده می‌شود.

گفته شده که برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OV50H استفاده خواهد شد. دوربین های اولترا واید و تله فوتو نیز سنسور ۵۰ مگاپیکسلی خواهند داشت. شایعه شده است که Xiaomi 14 دارای یک صفحه نمایش OLED ۶.۴۴ اینچی ۱۲ بیتی با وضوح 1.5K خواهد بود. این نمایشگر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پوستر منتشر شده از شیائومی ۱۴

این تلفن هوشمند از HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های شیائومی ۱۴ می‌توان به برخورداری از اسپیکر های استریو، گواهی IP68 و IR Blaster اشاره کرد. تراشه معرفی نشده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به عنوان قلب تپنده این دستگاه در نظر گرفته خواهد شد.

این گوشی به رم های LPDDR5x و حافظه ذخیره سازی UFS 4 مجهز می‌شود.‌ احتمالا این دستگاه برای کنترل گرما، از سیستم خنک کننده مایع VC برخوردار خواهد بود. این دستگاه از باتری ۴,۶۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۹۰ واتی، شارژ وایرلس ۵۰ واتی و شارژ معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

به شیائومی ۱۴ پرو سلام کنید

همان‌طور که منبع Gizmochina اشاره می‌کند، توجه داشته باشید که تمام اطلاعات مذکور در حد یک شایعه بوده و ممکن است درست نباشند. انتظار می‌رود که شیائومی در روز های آینده تاریخ گوشی های پرچمدار آینده خود را به اشتراک بگذارد.

نظر شما درباره Xiaomi 14 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/16/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B4-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%81/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا