اخبار فناوری

امکان انتقال چت های واتس اپ بدون نیاز به گوگل درایو ارائه خواهد شد

واتس اپ یکی از پرکاربردترین پیام رسان های دنیاست که این روزها رفته رفته اهمیت و راحتی بیشتری پیدا می کند. یکی از مواردی که اغلب این برنامه را پشت سر دیگر رقبای خود قرار می دهد، موضوع بک آپ گیری و انتقال مکالمات آن است. بر اساس اطلاعات دریافتی به نظر می رسد امکان انتقال چت های واتس اپ بدون نیاز به گوگل درایو فراهم شود. با مایفون مگ با

انتقال چت های WhatsApp بدون استفاده از Google Drive چگونه کار می کند؟ !

WhatsApp ممکن است به زودی به کاربران اندروید اجازه دهد تا تاریخچه چت خود را بدون استفاده از پشتیبان Google Drive انتقال دهند. در جولای 2022، واتس اپ به روز شد تا از انتقال آسان چت بین اندروید و iOS پشتیبانی کند، قابلیتی که قبلا کاملا غیرممکن بود. با این حال، گزینه های بیشتر همیشه مورد استقبال قرار می گیرد. با توجه به گزارش اخیر WABetaInfo، به نظر می رسد که ویژگی های جدید در حال توسعه است.

با آخرین نسخه بتا WhatsApp، گزینه جدیدی در تنظیمات چت وجود دارد. به‌روزرسانی جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا تاریخچه چت را از یک گوشی اندرویدی به گوشی دیگر بدون نیاز به Google Drive منتقل کنند. اگر به دنبال انتقال سریع مکالمات اخیر خود به یک گوشی هوشمند کاملاً جدید هستید، این ویژگی مطمئناً بدون نگرانی در مورد به روز بودن فایل پشتیبان ابری شما مفید خواهد بود.

امکان فوروارد چت های واتساپ

طبیعتاً گزینه پشتیبان‌گیری از چت‌های خود در Google Drive هنوز وجود دارد و حداقل در حال حاضر، این ویژگی جدید جایگزین آن نشده است. اگر واقعاً به حفظ سابقه چت خود اهمیت می دهید، استفاده از هر دو گزینه احتمالاً بهترین انتخاب برای شما است، زیرا آنها متقابلاً منحصر به فرد نیستند. در حال حاضر، هیچ سرنخی مبنی بر اینکه چه زمانی این ویژگی در نسخه‌های بعدی واتس‌اپ عرضه می‌شود، وجود ندارد، اما این خبر خوبی است که ما همچنان شاهد پیشرفت‌های جدیدی در نحوه تعامل کاربران با این پیام‌رسان هستیم.

واتس اپ اخیرا آپدیت های مفیدی ارائه کرده است که آخرین نسخه آن پشتیبانی از پروکسی برای کاربران سراسر جهان است. البته این تمام چیزی نیست که این شرکت برای طرفداران خود در نظر گرفته است. ویژگی مورد انتظار بسیاری از کاربران برای داشتن چندین اکانت واتس اپ در یک دستگاه نیز در نسخه بتا دیده می شود و مانند حالت تصویر در تصویر که برای کاربران iOS در حال آزمایش است، این ویژگی نیز به زودی ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری PhoneArenaبا توجه به اینکه پروژه‌های متعدد این شرکت به تدریج به نتیجه می‌رسند، به نظر می‌رسد متا در حال برنامه‌ریزی برای استفاده حداکثری از سال 2023 است. دیدن بسیاری از ویژگی‌های جدید که برای کاربران ایمیل جریان اصلی عرضه می‌شوند و بر اساس نظرات آن‌ها بهبود می‌یابند بسیار عالی است. نظر شما در مورد کاربران Tranji در مورد توانایی انتقال چت های WhatsApp بدون نیاز به Google Drive چیست؟ آیا این ویژگی را مفید و راحت می‌دانید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا