اخبار فناوری

مشخصات هواوی نوا ۱۲ و نوا ۱۲ پرو فاش شد: زمان کمی تا رونمایی مانده است

پس از رویداد اخیر پاییزی معرفی محصول هواوی، شایعاتی درباره مشخصات سری نوا ۱۲ این کمپانی به گوش می‌رسد. این شرکت مجموعه ای از محصولات جدید از جمله هواوی Mate 60 RS Ultimate، ایربادز FreeBuds Pro 3، واچ جی تی ۴ و MatePad Pro 13.2 را معرفی کرده است. معمولاً محصولات هواوی بلافاصله پس از رویداد معرفی عرضه نمی‌شوند، اما احتمالاً سری Nova این سنت را خواهد شکست.

مشخصات نوا ۱۲ فاش شد: دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع ۸۸ واتی

هفته گذشته، گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد سری نوا ۱۲ احتمالا در اوایل اکتبر یا نوامبر معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که این تلفن های هوشمند از قیمت ۲,۹۹۹ یوآن (۴۱۰ دلار) شروع شود. به لطف تراشه Kirin 830، این گوشی های هوشمند از قابلیت اتصال به شبکه 5G برخوردار خواهند بود. هوآوی قصد دارد تعادلی بین مقرون به صرفه بودن و ویژگی‌های سطح بالا، از جمله قابلیت‌های ارتباط ماهواره‌ای و عملکردهای عکسبرداری پیشرفته، ایجاد کند.

مشخصات سری نوا ۱۲

هم اکنون یک افشاگر اطلاعات به نام Moor Sky با پستی در شبکه اجتماعی ویبو، نموداری را به اشتراک گذاشته که مشخصات هواوی نوا ۱۲ و نوا ۱۲ پرو را نشان می‌دهد. این نمودار، اطلاعاتی را در مورد مشخصات فنی و ویژگی‌ های هر دو تلفن هوشمند آینده هواوی در اختیار ما قرار می‌دهد. چه انتظاری از نسخه استاندارد Nova 12 می‌رود؟ گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش خمیده با نسل دوم شیشه Kunlun خواهد بود. نمایشگر این دستگاه رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این تلفن هوشمند از تراشه کرین ۸۳۰ برخوردار خواهد بود.

نوا ۱۲ دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین اولترا واید این دستگاه وضوح ۱۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی این تلفن هوشمند به سنسوری با وضوح ۶۰ مگاپیکسل مجهز می‌شود. باتری این دستگاه ظرفیت ۴,۸۰۰ میلی آمپری داشته و توسط آداپتور ۸۸ واتی شارژ می‌شود.

هواوی Nova 12 Pro با تراشه Kirin 9000s در راه است

به سراغ Nova 12 Pro می‌رویم. این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه تله فوتو ماکرو ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین اولترا واید این دستگاه رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند توسط تراشه Kirin 9000 تأمین می‌شود. این دستگاه نیز از دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. همان طور که وب‌سایت Gizmochina اشاره کرده است، نوا ۱۲ پرو از باتری کمی پرظرفیت‌تر ۴,۹۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد و از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. لازم است که توجه کنید که اطلاعات منتشر شده درباره مشخصات سری نوا ۱۲ هواوی در مرحله حدس و گمان است.

تراشه هواوی Kirin 830 در قلب سری Nova 12 خواهد تپید – مشابه Kirin 9000s

نظر شما درباره این گوشی های هوشمند آینده هواوی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/27/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%A7-%DB%B1%DB%B2-%D9%88-%D9%86%D9%88%D8%A7-%DB%B1%DB%B2-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D8%B2/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا