اخبار فناوری

رندرهای Motorola Razr Lite را بررسی کنید: یک تلفن تاشو میان رده با صفحه نمایش پوششی کوچکتر

موتورولا قرار است امسال مدل جدیدی از گوشی تاشو Razer خود را معرفی کند، اما به نظر می رسد باید شاهد عرضه بیش از دو دستگاه تاشو از این شرکت باشیم. پس از ارسال تصویر زنده منتسب به گوشی 2023 موتورولا ریزر با یک صفحه نمایش بزرگ، رندر Razer Lite به تازگی منتشر شده است که قرار است به عنوان گوشی تاشوی میان رده موتورولا با صفحه نمایش پوششی کوچکتر معرفی شود.

رندر موتورولا ریزر لایت

تاکنون بارها تایید شده است که موتورولا ریزر تاشو جدید در دست ساخت است، با صفحه نمایش بزرگ در بیرون، و حتی خود شرکت نیز به صراحت عرضه این دستگاه جدید را تایید کرده است. ظاهرا بر اساس سایر اطلاعات فاش شده اخیر، این دستگاه “Razr+” نام خواهد داشت.

رندر موتورولا ریزر لایت

رندر موتورولا ریزر لایت

در حال حاضر وب سایت MySmartPrice این دستگاه دستگاهی به نام Motorola Razr Lite را با رندرهای مبتنی بر CAD نشان می دهد OnLeaks آنها تایید می کنند که دو دستگاه تاشو از موتورولا هستند. در جایی که نسخه پلاس دارای صفحه نمایش بزرگ است، به نظر می رسد مدل Lite حتی در مقایسه با مدل های قبلی صفحه نمایش بسیار کوچک تری خواهد داشت.

صفحه نمایش بیرونی کوچک تمام عرض دستگاه را اشغال می کند، اما تنها 25 درصد پایینی آن را پوشش می دهد. مانند تصاویر لو رفته از مدل «پلاس»، نمایشگر دور دوربین ها می پیچد. طراحی با Galaxy Z Flip 4 سامسونگ تفاوت چندانی ندارد، حداقل از نظر منطقه پوشش.

اینکه مدل Lite چگونه ممکن است متفاوت باشد هنوز مشخص نیست، اما منطقی به نظر می رسد که احتمالاً چیپست ضعیف تری دارد یا حافظه کمتری دارد. در هر صورت، جالب ترین تفاوت قیمت گوشی های تاشو میان رده آینده موتورولا خواهد بود. همچنین زمان معرفی و عرضه رسمی این دستگاه هنوز مشخص نشده است. اما اگر این دستگاه با قیمتی در حدود 600 تا 700 دلار به بازار عرضه شود، می تواند برگه برنده این شرکت در بخش گوشی های تاشو باشد و از فروش خوبی برخوردار شود.

نظر شما در مورد رندر موتورولا Razr Lite چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا