اخبار فناوری

مشخصات صفحه نمایش ردمی کی ۶۰ اولترا فاش شد

ردمی در حال آماده شدن برای معرفی K60 Ultra در کشور چین است. برند مذکور با انتشار پوستری تأیید کرده است که این تلفن هوشمند از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس برخوردار خواهد بود. همچنین امتیازات بنچمارک AnTuTu این گوشی نیز، به اشتراک گذاشته شده است. هم اکنون، این برند زیرمجموعه شیائومی، مشخصات صفحه نمایش ردمی کی ۶۰ اولترا را فاش کرده است. قطعا مشخصات نمایشگر این گوشی میان رده پریمیوم آینده Redmi توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد.

ردمی کی ۶۰ اولترا از صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی برخوردار است

انتظار می‌رود که در اواخر ماه جاری میلادی، Redmi K60 Ultra به همراه Xiaomi Mix Fold 3 و Redmi Pad 2 معرفی شود. ما منتظر تایید تاریخ رونمایی از سوی ردمی هستیم. این کمپانی در حال حاضر اما مشخصات صفحه نمایش ردمی کی ۶۰ اولترا را به اشتراک گذاشته است. هم اکنون می‌دانیم که این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی با وضوح 1.5K برخوردار خواهد بود. پیش از این، ردمی فاش کرده بود که گوشی هوشمند مذکور به پردازنده نمایشگر PixelWorks X7 برای ارائه یک تجربه بصری بهتر مجهز خواهد شد.

پوستر منتشر شده از سوی ردمی

این صفحه نمایش، برای یک تلفن هوشمند میان رده، بسیار جذاب به نظر می‌رسد. البته سایر مشخصات سخت افزاری K60 Ultra نیز چشمگیر هستند. تراشه Dimensity 9200 Plus به کار گرفته شده بر روی این گوشی هوشمند می‌تواند امتیاز ۱,۷۷۴,۷۱۴ را در بنچمارک AnTuTu به دست آورد. این تراشه مدیاتک، با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام قابل مقایسه است. گفته می‌شود که این Redmi K60 Ultra از ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود. رم های این دستگاه از نوع LPDDR5x، و حافظه داخلی آن از نوع UFS 4.0 خواهد بود.

تراشه ردمی کی ۶۰ اولترا رسماً اعلام شد: دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس

انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند آینده ردمی، به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 14 برخوردار باشد. ظرفیت باتری Redmi K60 Ultra بین ۵,۰۰۰ تا ۵,۵۰۰ میلی آمپر خواهد بود. احتمالا این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که این دستگاه در دو رنگ مشکی و فیروزه ای قابل تهیه خواهد بود.

با توجه به اطلاعات و مشخصات فاش شده، نظر شما درباره ردمی کی ۶۰ اولترا چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/06/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%DA%A9%DB%8C-%DB%B6%DB%B0-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D9%81%D8%A7%D8%B4/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا