اخبار فناوری

مشخصات بیشتری از اوپو Find N3 به بیرون درز کرد

طبق گزارش های منتشر شده، اوپو در حال کار بر روی نسل آینده گوشی های هوشمند تاشو خود است. چندی پیش، مشخصات این دستگاه توسط Digital Chat Station در ویبو به اشتراک گذاشته شد. همچنین، طرح شماتیک این تلفن هوشمند نیز فاش شده است. هم اکنون، مشخصات اوپو Find N3 بار دیگر به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این گوشی در اواخر سال جاری میلادی معرفی شود.

بسیاری از مشخصات اوپو Find N3 فاش شده است

مشخصات اوپو Find N3 بار دیگر فاش شده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند تاشو، صفحه نمایش بزرگ تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت. اما در مقایسه با رقبای خود جمع و جورتر خواهد بود.‌ این گوشی باریک و سبک طراحی شده است. اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که Oppo Find N3 دارای یک صفحه نمایش با وضوح بالا ۲۴۴۰ در ۲۲۶۸ پیکسل خواهد بود. این نمایشگر ۸ اینچی بوده و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. پیش بینی می‌شود که صفحه نمایش کاور این تلفن هوشمند وضوح FullHD+ اندازه ۶.۵ اینچی و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز داشته باشد.

Oppo Find N2

سه لنز دوربین در قاب پشتی اوپو فایند ان ۳ قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال نیز برخوردار است. دوربین تله فوتو این گوشی هوشمند تاشو، زوم ۳ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. این دستگاه، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین می‌کند. Find N3 به حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 مجهز می‌شود.

گوشی تاشو اوپو رقبای قدرتمندی دارد

بازار گوشی های هوشمند تاشو به طور فزاینده ای با عرضه محصولات سامسونگ و آنر رقابتی خواهد شد. اما اوپو قصد دارد که با عرضه Find N3، متمایز ظاهر شود. این کمپانی با تاکید بر طراحی زیبا و سبک وزن، در کنار ویژگی های پیشرفته، به دنبال جلب توجه مصرف کنندگان است. Max Jambor در توییتی ادعا کرد که گوشی تاشو OnePlus Open در حقیقت نسخه ری‌برند شده Oppo Find N3 خواهد بود. این گوشی وان پلاس، با برند اوپو در کشور چین عرضه می‌شود. طبق اطلاعات منتشر شده، این دستگاه در تاریخ ۲۹ آگوست (۷ شهریور) و در رنگ های مشکی و سبز معرفی خواهد شد.

گوشی تاشو وان پلاس Open همان اوپو Find N3 برای بازار جهانی خواهد بود

می‌دانیم که گوشی تاشو Galaxy Z Fold 5 در تاریخ ۲۶ جولای (۴ مرداد) معرفی خواهد شد. همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این دستگاه، قطعا رقیب قدرتمندی برای Find N3 اوپو خواهد بود. آنر نیز، چندی پیش از تلفن هوشمند تاشو Magic V2 رونمایی کرد. این دستگاه ضخامت بسیار کمی دارد.

نظر شما چیست؟ آیا Oppo Find N3 می‌تواند رقبای خود را به چالش کشیده و پیروز میدان شود؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/23/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%88%D9%BE%D9%88-find-n3-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D8%B2-%DA%A9%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا