اخبار فناوری

دستور تهیه تارت توت فرنگی و تارت موز

همه ما میدانیم که دسر از مهم ترین بخش هر وعده غذایی میتواند باشد به همین دلیل تیم کترینگ و تهیه غذا آتیسا از آنجایی که دسر را بسیار با اهمیت میداند، دستور تهیه تارت توت فرنگی و تارت موز را برای شما فراهم کرده است.

ما در کترینگ آتیسا به تهیه بهترین غذا سازمانی با استفاده از تجربه خبره ترین آشپزها و حرفه ای ترین وسایل مشغول هستیم.

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند. شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

امروز با دو دستور پخت دسر خوشمزه آماده ایم تا چند شیرینی عالی و خوشمزه را با هم یاد بگیریم.

مواد مورد نیاز برای خمیر تارت

1 ¼ فنجان آرد همه منظوره (قاشق شده و تراز شده)، به علاوه بیشتر برای دست زدن به خمیر

½ فنجان (1 چوب) کره سرد بدون نمک، به قطعات کوچک بریده شده است

⅓ فنجان شکر

¼ قاشق چایخوری نمک

 

مواد مورد نیاز برای مارمالاد تارت

1 بار (8 اونس) پنیر خامه ای کم چرب، نرم شده

¼ فنجان شکر

1 1/2 تا 2 پوند توت فرنگی، پوست کنده و نصف شده

¼ فنجان ژله توت قرمز بدون هسته

 

دستور پخت و آماده سازی تارت

کراست را درست کنید: فر را با دمای 350 درجه گرم کنید. در غذاساز، آرد، کره، 1/3 فنجان شکر و نمک را با هم مخلوط کنید تا خرده های مرطوب تشکیل شود (این ممکن است 1 دقیقه طول بکشد). خمیر را به یک تابه گرد 9 اینچی با کف قابل جدا شدن منتقل کنید.

با انگشتان آردپاشی شده، خمیر را به طور یکنواخت داخل تابه و دو طرف بالا فشار دهید. یک فنجان اندازه گیری خشک را به آرد آغشته کنید و از آن برای فشار دادن خمیر به کف و کناره های تابه استفاده کنید. پوسته را به مدت 10 تا 15 دقیقه منجمد کنید تا سفت شود.

با استفاده از یک چنگال، پوسته را از همه جا سوراخ کنید. 25 تا 30 دقیقه بپزید تا طلایی شود، اگر پوسته پف کرد، یک یا دو بار در طول پخت به آرامی با قاشق فشار دهید. در تابه کاملا خنک کنید.

 

مواد را درست کنید: در یک کاسه متوسط، پنیر خامه ای و 1/4 فنجان شکر باقی مانده را مخلوط کنید تا یکدست شود. مخلوط را به طور مساوی در کف پوسته پخته شده (هنوز در تابه تارت) پخش کنید.

از لبه بیرونی شروع کنید، نصف های توت فرنگی را به صورت دایره های متحدالمرکز محکم روی پنیر خامه ای بچینید.

در یک قابلمه کوچک، ژله را روی حرارت ملایم قرار دهید تا مایع شود. به آرامی توت فرنگی ها را با ژله بمالید. بگذارید حداقل 20 دقیقه تنظیم شود. حداقل 1 ساعت (و حداکثر 6 ساعت) در تابه قرار دهید. درست قبل از سرو از تابه بردارید.

 

تارت موزی

مواد مورد نیاز برای کرم تارت

1 عدد موز بزرگ (1 فنجان)

1 قاشق غذاخوری آب لیمو

2 فنجان شیر

شکر 3/4 پیمانه

1/4 فنجان نشاسته ذرت

4 تخم بزرگ (فقط زرده)

1 بسته (1/4 اونس) ژلاتین بدون طعم

1 قاشق چایخوری وانیل

 

مواد مورد نیاز خمیر تارت

2 فنجان چوب شور خیلی ریز خرد شده

1/2 فنجان کره Land O Lakes®، ذوب شده

2 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای بسته بندی شده محکم

 

و در پایان برای کرم لایه آخر

1 1/2 فنجان خامه فرم دهنده سنگین Land O Lakes®

پودر قند 2 قاشق غذاخوری

چاشنی زدن (دارچین)

در صورت تمایل موز ورقه شد

1/2 فنجان رویه بستنی کاراملی، گرم شده

نمک دریا در صورت تمایل

مرحله 1

1 عدد موز بزرگ و آب لیمو را در کاسه غذاساز مجهز به تیغه فلزی قرار دهید. پوشش دادن؛ فرآیند تا صاف تمام مواد پرکننده باقی مانده را اضافه کنید. پوشش دادن؛ فرآیند تا صاف

 

مرحله 2

مخلوط موز را در یک قابلمه سنگین 2 لیتری بریزید. روی حرارت متوسط بپزید و مدام با همزن هم بزنید، 7 تا 9 دقیقه یا فقط تا زمانی که مخلوط بجوشد و غلیظ شود. از روی حرارت بردارید. فیلینگ را در کاسه بریزید. پوشش پلاستیکی مواد غذایی را مستقیماً روی سطح پرکننده قرار دهید. حدود 2 ساعت یا تا زمانی که خنک شود در یخچال قرار دهید.

 

مرحله 3

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید.

 

مرحله 4

همه مواد کراست را در کاسه ترکیب کنید. خوب مخلوط کنید. مخلوط را محکم روی کف و دو طرف تابه تارت 10 اینچی با کف قابل جابجایی فشار دهید. به مدت 10 تا 12 دقیقه یا تا زمانی که کمی قهوه ای شده و سفت شود بپزید. کاملا خنک شود.

 

مرحله 5

خامه سرد شده و پودر قند را در کاسه عمیق سرد قرار دهید. با سرعت زیاد بزنید تا قله های سفت تشکیل شود. 1 1/2 فنجان خامه فرم گرفته را به آرامی در داخل فیلینگ خنک شده هم بزنید. داخل پوسته آماده شده بریزید. پوشش دادن؛ حدود 3 ساعت یا تا زمانی که سفت شود در یخچال قرار دهید.

 

مرحله 6

در صورت تمایل، وعده های جداگانه را با خامه فرم گرفته و موز ورقه شده تزئین کنید. هر وعده را با حدود 1 قاشق غذاخوری رویه بستنی کاراملی گرم بریزید. در صورت تمایل با نمک دریا بپاشید.

 

درباره برند آتیسا بیشتر بدانید

برند آتیسا در حوزه تولید صنعتی ، بسته بندی و توزیع غذای سالم، خوش طعم و البته گرم با هدف خلق ارزش برای مشتریان ازطریق ایجاد تمایز در بازار تاسیس گردید که متعلق به شرکت آتیه سازان امید نسل امروز می باشد. مدیریت آتیه سازان امید نسل امروز زیربنای تمامی مراحل از جمله برنامه ریزی، خرید مواد اولیه، تولید، بسته بندی، بازاریابی و عرضه مناسب محصولات آتیسا را با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و آموزش پرسنل به صورت یک سیستم مدرن پایه ریزی نموده و در این مسیر از بهترین مشاوران و سرآشپزان صنعت غذای گرم در کشور بهره برده است.

 

راه اندازی کارخانه صنعتی تهیه غذای سازمانی و شرکتی

ما، در شرکت آتیه سازان امید نسل امروز بر آن شدیم با راه اندازی مجموعه طبخ غذای آتیسا روزهای پر فراز و نشیب کاری را با غذایی لذیذ و سالم توام نموده و حس خوب سلامتی را چاشنی دل های  شما کنیم.

مدیریت کترینگ آتیسا زیر بنای تمامی مراحل از جمله برنامه ریزی، خرید مواد اولیه، تولید، بسته بندی، بازاریابی، و عرضه مناسب محصول خود را با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و آموزش پرسنل به صورت یک سیستم مدرن پایه ریزی می نماید.

امید است بتوانیم با ارائه فهرست متنوعی از بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی و طبخ غذایی خوش طعم، سلامت و البته گرم که از بهترین مواد اولیه تهیه شده و در ظروف استاندارد غذا بسته بندی می گردد ، آنطور که شایسته و در خورشان شما مشتریان عزیز هست، پذیرای شما باشیم.

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند. شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/23/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%AA%D9%88%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D9%88-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%B2/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا