اخبار فناوری

مایکروسافت از مرورگر بهبود یافته Bing و Edge بر اساس OpenAI رونمایی کرد

پس از سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری اخیر مایکروسافت در OpenAI، این شرکت اکنون در حال بازسازی موتور جستجوی Bing و مرورگر Edge با مدل نسل بعدی OpenAI است. در همین راستا، مایکروسافت امروز از مرورگر بهبود یافته Bing و Edge مبتنی بر OpenAI رونمایی کرد.

مرورگر Bing و Edge بهبود یافته بر اساس OpenAI

موتور جستجوی بینگ و مرورگر Edge اکنون به زیرساخت OpenAI مجهز شده‌اند تا به جای دادن تعداد زیادی لینک به نتایج جستجو، پاسخ‌های مختصری به سوالات جستجوی شما بدهند.

مایکروسافت همچنین از یک مدل هوش مصنوعی جدید در الگوریتم جستجوی خود استفاده می‌کند و می‌گوید مدل جدید OpenAI مورد استفاده در Bing و Edge سریع‌تر، دقیق‌تر و قدرتمندتر از ChatGPT است.

موتور جستجوی بینگ صفحه نتایج جستجو ظاهر کلاسیک خود را حفظ می کند، اگرچه اکنون نتایج مرتبط تری را برای پرس و جوهای اساسی ارائه می دهد. کاربران همچنین می توانند از بینگ بخواهند که سفر خود را برنامه ریزی کند، شعر بنویسد، کد را به زبان برنامه نویسی دیگری بازنویسی کند و موارد دیگر.

ویژگی جدید چت هوش مصنوعی یک نوار کناری ایجاد می‌کند که در آن می‌توانید عبارت‌های جستجوی کوتاه یا طولانی را تایپ کنید، پاسخ‌ها را دریافت کنید، و سپس سؤال خود را تا زمانی که پاسخ لازم را دریافت کنید، اصلاح کنید.

مایکروسافت اج نیز با OpenAI بهبود یافته است و کاربران می توانند اطلاعات متنی را در مورد صفحه ای که در حال مرور هستند، ضبط کنند. نوار کناری Edge شامل برگه‌های Chat، Write، Overview و Site Info است.

کاربران می توانند پاسخ های جستجوی ایمیل ها، پست های وبلاگ و موارد دیگر را قالب بندی کنند. کاربران همچنین می توانند طول پاسخ را از کوتاه به متوسط ​​و طولانی تنظیم کنند.

مایکروسافت همچنان در حال آزمایش Bing و Edge جدید مجهز به هوش مصنوعی است و قصد دارد نسخه عمومی آن را در کنار نسخه موبایل در هفته های آینده منتشر کند.

می توانید خلاصه ای از ارائه را در اینجا مشاهده کنید:

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید مایکروسافت می تواند با این تغییرات به رقابت بازگردد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا