اخبار فناوری

مدیرعامل سامسونگ: مقاومت دربرابر گرد و غبار گوشی تاشو کار سختی است اما ما روی آن کار می‌کنیم

سامسونگ Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 را به‌تازگی معرفی کرده است و مشخص شد که این دستگاه‌ها دارای گواهی IPX8 برای مقاومت در برابر آب هستند. اگرچه این رتبه‌بندی به این معنی است که مقاومت در برابر گرد و غبار برای آن‌ها درنظر گرفته نشده است، اما مدیرعامل سامسونگ موبایل به‌تازگی در یک مصاحبه بیان کرده که اگرچه این کار سختی است، اما این شرکت درحال تلاش برای تجهیز گوشی تاشو آینده خود به مقاومت در برابر گرد و غبار می‌باشد.

مقاومت دربرابر گرد و غبار گوشی تاشو سامسونگ

مدیر موبایل سامسونگ، TM Roh، در یک کنفرانس مطبوعاتی بیان کرد که این شرکت واقعاً درحال کار بر روی ایجاد مقاومت در برابر گرد و غبار برای گوشی‌های تاشو خود است.

Roh در این مصاحبه بیان می‌کند: «ما به‌خوبی از تقاضای مصرف‌کنندگان برای اضافه شدن مقاومت در برابر گرد و غبار آگاه هستیم و تلاش‌های مختلفی برای دستیابی به این هدف انجام می‌دهیم، اما به‌دلیل ماهیت گوشی‌های تاشو، قطعات متحرک زیادی درون آن‌ها وجود دارد، بنابراین این کار دشواری است.»

مقاومت دربرابر گرد و غبار گوشی تاشو سامسونگ

مقاومت دربرابر گرد و غبار گوشی تاشو سامسونگ

این مدیر اجرایی اضافه کرد که مصرف‌کنندگان باید «کمی بیشتر صبر کنند» تا این ویژگی به گوشی‌های تاشو بیاید و خاطرنشان کرد که تلفن‌های تاشو اولیه نیز در ابتدا از مقاومت در برابر آب برخوردار نبودند.

گوشی‌های تاشو فعلی سامسونگ از زمان سری گلکسی زد 3، به گواهی IPX8 مجهز شده‌اند به این معنی که مانند سایر گوشی‌های معمولی از ویژگی مقاومت در برابر آب بهره می‌برند اما هیچ‌گونه مقاومتی در برابر گرد و غبار ندارد.

سری Motorola Razr 2023 تنها گوشی‌های تاشو هستند که درحال‌حاضر از مقاومت در برابر گرد و غبار بهره می‌برند، البته با گواهی IP52. این بدان معناست که شما فقط مقاومت جزئی در برابر نفوذ گرد و غبار و آب دریافت می‌کنید تا مقاومت کامل. با این وجود، ما مشتاق هستیم که در آینده دستگاه‌های تاشو با گواهی IP67 یا IP68 را ببینیم.

نظر شما درباره تلاش سامسونگ برای ارائه قابلیت مقاومت در برابر گرد و غبار در سری آینده گلکسی زد 6 این شرکت چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/29/%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D9%88/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا