اخبار فناوری

قیمت گلکسی رینگ سامسونگ احتمال بیشتر از ساعت های هوشمند این شرکت باشد

سامسونگ برای اولین بار در فوریه گذشته حلقه کهکشان با این حال، طی ماه‌های گذشته، اطلاعات زیادی در مورد گوشی‌های تاشو، ساعت‌های هوشمند و هدفون‌های سامسونگ به بیرون درز پیدا کرد و حلقه هوشمند این شرکت به حاشیه رانده شد. اما امروز در گزارشی جدید از قیمت احتمالی این محصول مطلع شدیم.

قیمت حلقه گلکسی احتمالاً بالاتر از آن چیزی است که ما انتظار داشتیم

البته گلکسی رینگ در چند ماه گذشته خبرساز شده است و امروز با گمانه زنی هایی در مورد قیمت آن دوباره در اخبار منتشر شده است. به نظر می‌رسد که قیمت پوشیدنی‌های جدید و هیجان‌انگیز سامسونگ از برخی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار بیشتر خواهد بود، که مطمئناً می‌تواند تأثیر زیادی بر پذیرش مصرف‌کننده داشته باشد.

به قول یوگش برار از 300 تا 350 دلار تبدیل شدن به بازارهای جهانی. بدتر این است که مقدار ذکر شده B به نظر می رسد بدنه ربات وی گفت: خریداران این محصول در ایالات متحده باید علاوه بر پرداخت خود محصول، مبلغی را نیز پرداخت کنند مبلغ ماهانه “کمتر از 10 دلار” برای استفاده از انگشتر هوشمند سامسونگ خود پرداخت کنید.

حلقه هوشمند اورا مهمترین رقیب کره ای در بازار است

اگرچه ممکن است برای دارندگان ساعت های هوشمند غیرعادی به نظر برسد، اما پرداخت بیشتر برای برخی از ویژگی های ردیابی سلامت چیزی است که کاربران برای آن هزینه می کنند. انگشتر هوشمند اورا آنها قبلا آن را امتحان کرده اند. Aura احتمالا قوی‌ترین رقیب مستقیمی است که سامسونگ هنگام ورود به این بخش نوظهور از بازار پوشیدنی‌ها با آن روبرو خواهد شد. قیمت انگشتر هوشمند ذکر شده 299 دلار کاربران باید اشتراک ماهانه 6 دلار را بپردازند.

اگر پیش بینی های برار به حقیقت بپیوندد، به احتمال زیاد حلقه گلکسی گرانتر از رقیب نسبتا شناخته شده و محبوب خود خواهد بود. این ممکن است کار را برای سامسونگ کمی سخت کند. علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که سامسونگ چگونه آن را می خواهد حلقه هوشمند شما برای تمایز آن از گلکسی واچ 6. به عنوان مثال، ساعت کره ای از صفحه نمایش استفاده می کند و تعدادی ویژگی نظارت بر سلامت و تناسب اندام را ارائه می دهد و در حال حاضر 300 دلار قیمت دارد.

گلکسی رینگ ممکن است در کنار سری گلکسی واچ 7 با سه عضو عرضه شود. به نظر می رسد یکی از آنها طراحی محکمی برای رقابت دارد اپل واچ اولترا 2 قیمت دیگری بسیار کمتر از 300 یا 350 دلار خواهد بود.

قبل از اینکه بخواهید حلقه گلکسی را شکست خورده بدانید، ممکن است بخواهید به خاطر داشته باشید که یوگش برار به اندازه ایوان بلاس یا استیو همرستافر در اکتشافات مهارتی ندارد. بنابراین، حتی اگر او در گذشته در مورد برخی چیزها درست گفته باشد، احتمال زیادی وجود دارد که در مورد حلقه گلکسی اشتباه کرده باشد.

نظر شما در مورد حلقه هوشمند مورد انتظار سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/22/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا