اخبار فناوری

توییتر با 10 درصد اشتراک‌گذاری پولی بیشتر به دنبال جذب تولیدکنندگان محتوای YouTube است

به نظر می رسد توییتر پس از خرید مبلغ هنگفت توسط ایلان ماسک، افق های روشنی در پیش دارد و قرار است از حالت قدیمی میکروبلاگینگ که تنها یک ابزار اطلاعاتی بود، به یک شبکه اجتماعی حرکت کند. پویاتر و بهتر محتوا. ظاهرا توییتر به دنبال جذب تولیدکنندگان محتوای یوتیوب با سهم پرداختی 10 درصدی است. با مایفون مگ با

توییتر با 10 درصد اشتراک‌گذاری پولی بیشتر به دنبال جذب تولیدکنندگان محتوای YouTube است

ایلان ماسک و کارمندان توییتر اولین جلسه خود را پس از خرید این شبکه اجتماعی برگزار کردند. او کارمندان را تشویق کرد تا تولیدکنندگان محتوای بیشتری را از YouTube جذب کنند. ماسک می گوید که حاضر است سهم آنها را 10 درصد افزایش دهد تا آنها را جذب کند. ظاهراً او محتوای ویدیویی بیشتری در توییتر می خواهد. ماسک در این نشست گفت که توییتر در حال بررسی پتانسیل ویدیو برای افزایش درآمد است و می‌تواند به کاربران اجازه دهد ویدیوهای طولانی‌تری ارسال کنند. امروزه، اکثر تولیدکنندگان محتوا به سادگی پیوندهایی به محتوای توییتر ارسال می کنند و کاربران را به ویدیوهای خود در YouTube، TikTok یا سایر پلتفرم ها هدایت می کنند.

توییتر به دنبال جذب تولیدکنندگان محتوای یوتیوب است

ماسک در این رابطه گفت که اگر بتوانند ویدیوهای خود را در توییتر پست کنند و حداقل به اندازه یوتیوب درآمد داشته باشند، طبیعتاً در توییتر نیز ویدیو خواهند گذاشت. اما در حال حاضر، تولیدکنندگان محتوا نمی‌توانند ویدیوهای طولانی‌تری پست کنند و کسب درآمد از آنها به این معنی است که نمی‌توانند صورت‌حساب‌های خود را پرداخت کنند. ویدئوها در توییتر در حال حاضر به 140 ثانیه محدود شده است. ماسک اضافه کرد که اینها چیزهای فوق العاده فانتزی نیستند، آنها به فناوری بسیار پایه تری نیاز دارند، و ما در تلاش برای کشتن یوتیوب نیستیم، فقط می خواهم بپرسم، آیا واقعاً نباید با YouTube رقابت کنیم؟

ایلان ماسک می خواهد ویژگی های ویدئویی توییتر را بهبود بخشد
در سه ماهه سوم سال 2022، درآمد تبلیغات YouTube از 7 میلیارد دلار گذشت. در مقایسه، کل درآمد توییتر در سه ماهه دوم تنها 1.18 میلیارد دلار بود. ماسک از زمان تصاحب توییتر در 27 اکتبر، کاهش هزینه‌ها از جمله کاهش هزاران شغل را آغاز کرده است. روز پنجشنبه، ایلان ماسک به کارکنان باقی مانده گفت که برای توییتر مهم است که برای استفاده از این پلتفرم به سازندگان پول پرداخت کند.

با توجه GizChinaایلان ماسک گفت که باید گروهی از تولیدکنندگان محتوا را که فکر می‌کنیم در یوتیوب بسیار محبوب هستند، استخدام کنیم و بگوییم، بچه‌ها، آیا در نظر دارید یک ویدیو در توییتر قرار دهید؟ ما 10 درصد بیشتر از یوتیوب به شما پول می دهیم، او هم نظر آنها را گفت. ماسک سپس کارمندان توییتر را تشویق کرد که بگویند: «این کار را انجام بده». اگر الان اقدام کنیم و بعد از این جلسه بتوانید این کار را انجام دهید، من هم همین کار را می کنم.

توییتر به دنبال جذب تولیدکنندگان محتوای یوتیوب است

ایلان ماسک همچنین می گوید که من در حال مرور ویدیوها در توییتر هستم و هنگامی که در حالت ویدیوی تمام صفحه قرار گرفتید می توانید شروع به مرور ویدیوها کنید. در واقع این ویژگی بدی نیست، اما او می‌گوید که ویدیوهای خنده‌دار و سرگرم‌کننده زیادی می‌بیند و فکر می‌کند که ایجاد محتوا در اطراف آن بسیار منطقی است. ماسک همچنین ادامه داد که بسیاری از مردم واقعاً از ویژگی ویدیویی توییتر اطلاعی ندارند و من تا امروز صبح به آنها در مورد آن چیزی نگفتم. بنابراین، اگر سخت کار کنیم تا ویژگی ویدیو را به کار ببریم و افراد بیشتری را در مورد آن آگاه کنیم، این یک حرکت عالی خواهد بود.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا