اخبار فناوری

سامسونگ اپل را به دلیل نداشتن دستگاه تاشو + فیلم طعنه می‌زند

سامسونگ نسل چهارم گوشی های تاشو خود را عرضه کرده است و اپل هنوز حتی یک شایعه قوی در مورد توسعه چنین دستگاهی ندارد. هنوز نمی توان گفت کدام یک از آنها تصمیم درستی گرفته اند، اما امروز یک ویدیوی تبلیغاتی از سامسونگ منتشر شده است که حاوی یک نکته برنده است! بیایید ببینیم که سامسونگ اپل را به دلیل نداشتن دستگاه تاشو مسخره می کند.

سامسونگ اپل را مسخره می کند

از نام ویدیو گرفته تا دیالوگ های کوتاه در این محتوای 30 ثانیه ای، حاوی حقایقی است که کاربران اپل به خوبی می دانند، اما وقتی اینطور به آن نگاه کنید، می بینید که می تواند خنده دار باشد.

حتماً نام «باغ دیواری» اپل را شنیده اید، توصیفی که به اکوسیستم جذاب اما بسته این شرکت اشاره دارد. سامسونگ آمریکا در این ویدیوی تبلیغاتی به همین مفهوم اشاره می کند.

نام ویدیو “On The Fence” است. در این ویدیو شخصی در حال بالا رفتن از حصار است و شما در آن طرف می بینید که شخصی یک گوشی تاشو سامسونگ و چند دوربین حماسی دارد!

شخصی که به نظر می‌رسد فروشنده اپل است، می‌گوید ما منتظر رسیدن این اقلام به این طرف حصار خواهیم بود. بدیهی است که این بدان معناست که این ویژگی ها به محصولات اپل می آیند.

این شخص روی حصار می پرسد چرا؟ در حال حاضر، آن چیزها وجود دارد.

شخصی که ظاهراً فروشنده اپل است می گوید:

“چون این کاری است که ما انجام می دهیم، ما صبر می کنیم!

و در نهایت روی ویدیو می گوید که زمان ترک حصار فرا رسیده است.

از نظر فنی اشتباه نیست، اپل مدت زیادی منتظر بود تا فناوری های مفید و بهتری مانند صفحه نمایش OLED، مانند شارژ سریع، نمایشگر با نرخ تازه سازی بالا، مانند دوربین با وضوح بالا و غیره ارائه دهد.

به نظر شما آیا ارزش انتظار طولانی در باغ محصور اپل برای فناوری های جدید را دارد؟ مثلا پهپاد پریسکوپی که سه سال است در پرچمداران اندرویدی عرضه می شود اما هنوز مطمئن نیستیم که روی آیفون 15 عرضه شود یا خیر! یا حتی آن گوشی های تاشو!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا