اخبار فناوری

قیمت تلویزیون در شهر لوازم خانگی سی و هفت ده

قیمت تلویزیون یکی از پارامترهای مهم برای خرید این محصول به شمار می‌رود اما باید بدانید که شهر لوازم خانگی 3710 همواره تلویزیون‌های خود را به همراه تخفیف ارائه می‌کند. به همین دلیل می‌خواهیم در این نوشتار به بررسی عوامل موثر بر قیمت تلویزیون بپردازیم تا بتوانید با بودجه‌ی موردنظر خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

چه عواملی بر قیمت تلویزیون اثر می‌گذارند؟

همان‌طور که می‌دانید در فروشگاه‌های بزرگ لوازم خانگی مانند فروشگاه 3710 انواع مختلف تلوزیون به چشم می‌خورد که هر یک قیمت متفاوتی با دیگری دارند. این تفاوت قیمت بر چه اساسی است؟

برند سازنده تلویزیون

اولین نکته‌ی مهم که رابطه مستقیمی با قیمت تلویزیون دارد، برند و کارخانه سازنده آن است. در وهله‌ی اول برندهایی که محبوبیت وشهرت زیادی پیدا می‌کنند، معمولا محصولات خود را با قیمت بالاتری به فروش می‌رسانند.

در وهله‌ دوم استراتژی قیمت‌گذاری هر کمپانی با دیگری متفاوت است و همین امر اختلاف قیمت بین برندها را رقم می‌زند. در وهله‌ی سوم کمپانی‌های مطرح تولید تلویزیون، به طور معمول سعی در تولید محصولات باکیفت‌تری دارند؛ زیرا پای اعتبار برند در میان است. به همین دلیل هزینه تمام شده‌ی تلویزیون نیز بیشتر خواهد شد.

برندهای تلویزیون مطرح در ایران که قیمت مناسبی دارند را در ادامه معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین خرید تلویزیون را تجربه کنید.

تلویزیون جی پلاس: تلویزیون جی پلاس نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید تلویزیون به شمار می‌رود؛ زیرا سابقه و فعالیت این برند برای همگان روشن است. نه تنها سیستم تصویری؛ بلکه سیستم صوتی این برند نیز زبان‌زد است. در صورتی که دوست دارید از تماشای تلویزیون لذت ببرید، حتما به شهر لوازم خانگی سی و هفت ده مراجعه کنید تا تنوع محصولات این برند را مشاهده کنید.

تلویزیون دوو: دوو یکی از برندهای مطرح لوازم خانگی است که در عرصه تولید تلویزیون خوش درخشیده است. تلویزیون‌های این بنرد از تنوع بالایی برخوردار هستند و از جمله مزایای آن می‌توان به کیفیت بالای تصویر، پشتیبانی از رزولوشن 4K و 5K، طراحی ظریف و زیبا، سیستم صوتی قوی، قابلیت‌های هوشمند و امکان اتصال به اینترنت اشاره کرد.

تلویزیون ایکس ویژن: سومین برند مطرح ایرانی در زمنیه تولید لوازم خانگی، ایکس ویژن است که از سال 1385 پا به این عرضه گذاشت. در طی سال‌ها فعالیت، با ارائه قیمت تلویزیون مناسب در کنار کیفیت بسیار بالا، توانست محبوبیت زیادی را از آن خود کند. شما نیز می‌توانید از میان محصولات این برند، بهترین تلویزیون را خریداری نمایید تا عمر و ماندگاری بالای آن را تجربه کنید.

تلویزیون تی سی ال: تی سی ال نیز جزو بهترین برندهای ایرانی است که تلویزیون را با قیمت مناسبی به بازار عرضه می‌کند. تلویزیون‌های این برند نیز تمام امکانات مدرن را در کنار کیفیت بالای تصویر، در اختیار شما می‌گذارد و می‌توانید از قدرت تکنولوژی برای لذت بردن از تماشای فیلم و سریال استفاده کنید.

تلویزیون نکسار: برند نکسار به سیستم‌های هوشمند معروف است؛ به همین دلیل در تولید تلویزیون‌های هوشمند نیز حرفی برای گفتن دارد. قیمت تلویزیون نکسار نیز در برابر کیفیت و امکاناتی که ارائه می‌دهد، بسیار مناسب است و بر اساس متراژ فضا و خواسته‌های خود می‌توانید بهترین مدل را انتهاب نمایید.

تلویزیون اولیو: تلویزیون‌های این برند ایرانی، علاوه بر قمیت مناسب، کیفیت بالایی دارند. از سوی دیگر شما می‌توانید تلویزیون‌هایی با ابعاد و اندازه متنوع خریداری نمایید؛ زیرا تلویزیون‌های اولیو از 32 تا 55 اینچی طراحی و تولید می‌شوند. این برند تمام آن چیزی که از یک تلویزیون انتظار دارید را برآورده خواهد کرد.

ابعاد و اندازه تلویزیون

پارامتر دیگری که می‌تواند قیمت تلویزیون را مشخص کند، ابعاد آن است. منطقا هرچه تلویزیون بزرگ‌تر باشد، باید بهای بیشتری برای خرید آن بپردازید؛ زیرا هزینه تولید آن بیشتر خواهد بود. اما در مقابل قیمت بالاتر به دلیل وجود پیکسل‌های بیشتر، کیفیت تصویری که در اختیار خواهید داشت، به مراتب بالاتر خواهد بود اما باید توجه داشته باشید که بزرگ‌بودن تلویزیون الزاما به معنای باکیفیت‌تر بودن نیست و رزولوشن و فناوری صفحه نمایش بسیار اثرگذار هستند.

از سوی دیگر معمولا تلویزیون‌های بزرگ‌تر امکانات مدرن‌تری دارند؛ به عنوان مثال هوشمند هستند و می‌توانید با اتصال آن به اینترنت، با نسل جدیدی از تلویزیون آشنا شوید.

بهترین فروشگاه خرید تلویزیون با قیمت مناسب

شهر لوازم خانگی 3710 یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که امکان خرید حضوری در شهر شیراز را برای شما عزیزان فراهم کرده است. شما در هر زمانی از سال که به وب‌سایت سی و هفت ده مراجعه نمایید، می‌توانید از تخفیفات ویژه برای خرید تلویزیون بهره‌مند شوید.

تنوع محصولات در این فروشگاه به حدی بالا است که از تمامی برندهای مطرح تولید تلویزیون مانند دوو، جی پلاس، تی سی ال، ایکس ویژن، اولیو، نکسار و …. در این فروشگاه به چشم می‌خورند که بر روی تمامی محصولات تخفیف‌های ویژه‌ای لحاظ شده است.

شما در هر نقطه‌ای از کشور که باشید، می‌توانید از قیمت تلویزیون‌های شهر لوازم خانگی 3710 مطلع شده و تنها با چند کلیک آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

از سوی دیگر تمامی محصولات موجود در فروشگاه سی و هفت ده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند؛ به همین دلیل حتی کوچک‌ترین مشکلات احتمالی دستگاه نیز شما را نگران نخواهند کرد. پس از دریافت محصول شما می‌توانید تا 7 روز هرگونه ایراد سخت‌افزاری را به کارشناسان این مجموعه گزارش دهید تا در اسرع وقت کالا بازگشت داده شود.

اگر قصد خرید تلویزیون با قیمت مناسب را دارید، حتما سری به این فروشگاه بزنید تا لذتی بیش از یک خرید آنلاین را تجربه کنید.

جمع‌بندی از قیمت تلویزیون

در صورتی که قصد خرید تلویزیون را دارید، در ابتدا باید بر اساس بودجه خود مشخصات را مشخص کنید. سپس به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. شهر لوازم خانگی 3710 بهترین مرکز برای خرید تلویزیون است که با قیمت مناسب محصولات خود را ارائه می‌کند. همواره تخفیف‌های ویژه‌ای بر روی قیمت تلویزیون‌های این فروشگاه اعمال شده است که با یک مقایسه ساده می‌توانید با خیالی راحت از شهر لوازم خانگی سی و هفت ده خرید خود را انجام دهید.

 

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/18/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-%D9%88-%D9%87%D9%81/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا