اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 برای ایسوس زنفون 8 و زنفون 8 فلیپ رسما ارائه شد.

در دنیای موبایل، ایسوس نه تنها فلسفه خاص خود را دارد، بلکه چنین فروش بالایی را تجربه نمی کند. علیرغم ارائه پرچم های مختصر و مفیدی که دور از لبه هستند، این روش تایوانی هاست. حدود یک ماه و نیم پیش در مایفون مگ برای شما نامه نوشتیم آپدیت اندروید 13 ایسوس انتشار رسمی برای Zenfone 9 امروز نوبت پرچمدار قبلی آن یعنی سری Zenfone 8 است بله، آپدیت اندروید 13 برای Zenfone 8 و Zenfone 8 Flip ایسوس به تازگی به صورت رسمی منتشر شده است.

آپدیت اندروید 13 ایسوس زنفون 8

ایسوس به تازگی عرضه اندروید 13 پایدار را برای پرچمداران 2021 خود یعنی Zenfone 8 و Zenfone 8 Flip آغاز کرده است. این به روز رسانی همچنین با آخرین وصله امنیتی اندروید، Patch ژانویه 2023 ارائه می شود.

Asus Zenfone 8 و Zenfone 8 Flip

Asus Zenfone 8 و Zenfone 8 Flip

این آپدیت با بیلد 33.0210.0210.210 منتشر شد. اگرچه رابط کاربری ایسوس به اندروید استوک نزدیک است، اما این به‌روزرسانی نه تنها ویژگی‌های ذاتی اندروید 13 را به ارمغان می‌آورد، بلکه برخی ویژگی‌های اضافی را نیز از طریق شخصی‌سازی‌های ایسوس اضافه می‌کند.

اگر در اروپا، روسیه، هند یا تایوان هستید، به زودی باید یک اعلان به روز رسانی اندروید 13 برای ایسوس زنفون 8 یا مدل تلنگر آن دریافت کنید.

نظر شما در مورد عملکرد ایسوس در آپدیت اندروید 13 چیست؟ به نظر شما در برابر برندهای پرفروشی مانند شیائومی چگونه عمل کرد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا