اخبار فناوری

آیا هواوی پی 60 پرو با مدل 4G اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه خواهد شد؟

انتظار داریم تا پایان زمستان 1401 سری پرچمداران جدید هوآوی در خانواده هواوی P معرفی شود. گزارشی که اخیرا منتشر شده حاکی از آن است که Huawei P60 Pro با مدل Snapdragon 8 Gen 2 4G عرضه خواهد شد. البته این سوال دور از ذهن نیست.

اتصال 5G از تراشه Huawei P60 Pro حذف شد

به دلیل تحریم های آمریکا، دسترسی هواوی به بسیاری از فناوری ها محدود شده است. همچنین دریافت محصولات با مشخصات خاص ممنوع است. به عنوان مثال، شرکت‌های تولیدکننده تراشه مجاز به عرضه محصولات مجهز به 5G به هواوی نیستند. این شرکت را مجبور می کند که خود را به خرید تراشه های جدید اما بدون مودم 5G یکپارچه محدود کند.

نسل دوم اسنپدراگون 8 کوالکام به طور رسمی معرفی شد: قوی تر و بهینه تر با پشتیبانی و ردیابی وای فای 7

اسنپدراگون 8 نسل 2 آخرین تراشه پرچمدار کوالکام برای سال 2023. این تراشه دارای قابلیت های پردازشی و البته ارتباطی بی نظیری است. شایعات حاکی از آن است که این تراشه در Huawei P60 Pro بدون اتصال 5G استفاده خواهد شد.

لیست مشخصات نسبت داده شده به هواوی پی 60 پرو صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز، وضوح 1440p و شارژ سیمی 100 وات و شارژر بی سیم 50 وات شایعه قبلی را تایید کرد. علاوه بر این، مشخص است که ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

لیست مشخصات هواوی P60 Pro

لیست مشخصات هواوی P60 Pro

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دارای سنسور سونی IMX888 خواهد بود، در حالی که دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض دارای سنسور سونی IMX858 خواهد بود. لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی دارای سنسور تصویر OmniVision OV64B خواهد بود. البته هیچ یک از اینها جدید نیست، اما خوب است که تایید شود.

از دیگر مشخصات آن می توان به گواهی IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS 3.0 اشاره کرد. سوال بزرگ در این شایعات قیمت و زمان عرضه است.

نظر شما چیه؟ منتظر Huawei P60 Pro هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا